Na današnji dan prije 22 godine nastao je jedan od najvećih skandala u povijesti autoindustrije, stručnjaci iz Stuttgarta u rekordnom su roku smanjili udaljenost od podloge, proširili trag stražnjih kotača, ukrutili opruge i amortizere, ojačali oslonce i selene, ugradili 15-colne naplatke, gume 195/50 i serijski ESP...
Na salonu u Ženevi početkom ožujka 1997., spektakularno je predstavljen
Mercedes-Benz A-klase, čudo prostranosti i funkcionalnosti, u karoseriji oblika bumbara, dugačkoj 358 cm. Novinar Top Geara oborio je sjedala i legao u unutrašnjost, kao na bračni krevet.
Bio je to prvi Mercedes-Benzov auto s prednjim pogonom i sve je izgledalo poput bajke, dok na današnji dan prije 22 godine švedski novinar Robert Collin nije teatralno prevrnuo A-klasu na
Testu izbjegavanja losa.
Nastao je skandal, jedan od najvećih u povijesti autoindustrije,koji je zaprijetio ugledu cijelog koncerna
Daimler-Benz (danas Daimler). Stručnjaci iz Stuttgarta u rekordnom su roku preuredili podvozje...
Smanjili su udaljenost podnice od podloge za 9 mm, proširili trag stražnjih kotača za 18 mm, učvrstili opruge i ukrutili amortizere, bolje utemeljili, povećali glavne oslonce i selen blokove, ugradili 15-colne naplatke i niskoprofilne gume 195/50 te serijski ugradili
sustav ESP.
Riješili su problem dinamičke stabilnosti i sigurnosti, ali nauštrb udobnosti.
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na
Autoportalu.