PRIPREME ZA 2022.

TRAŽE TISUĆU RADNIKA: Influencerica Ella Dvornik i chef David Skoko zaštitna su lica kampanje zapošljavanja u novigradskom Aminessu

Pripreme za 2022. krenule su već odavno, odnosno već u toku ove turističke sezone koja se u svim našim destinacijama pokazala iznimno uspješnom. Očekujemo da će naredna godina i po pitanju noćenja i po pitanju prometa biti još uspješnija, računamo na dobru popunjenost već od predsezone koju ove godine nismo imali. Zato moramo biti spremni i osigurati na vrijeme kvalitetan kadar, kaže Dalibor Matovina iz turističke kompanije Aminess

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
Ella Dvornik i David Skoko (Snimio Milivoj Mijošek)

Ella Dvornik i David Skoko (Snimio Milivoj Mijošek)


Jedan od najpoznatijih hrvatskih chefova David Skoko i influencerica Ella Dvornik zaštitna su lica nove kampanje za zapošljavanje novigradske turističke kompanije Aminess.

Kampanjom pod sloganom "Posao u Aminessu - gdje prijateljstvo čini razliku" ta tvrtka za narednu sezonu nastoji osigurati tisuću zaposlenika za rad u hotelima, kampovima i drugim turističkim objektima kojima upravlja u nekoliko domaćih turističkih destinacija.

- Pripreme za 2022. krenule su već odavno, odnosno već u toku ove turističke sezone koja se u svim našim destinacijama pokazala iznimno uspješnom. Očekujemo da će naredna godina i po pitanju noćenja i po pitanju prometa biti još uspješnija, računamo na dobru popunjenost već od predsezone koju ove godine nismo imali. Zato moramo biti spremni i osigurati na vrijeme kadrovski kostur nositelja poslova zbog čega smo i krenuli u ovu kampanju, kazao je direktor operacija u Aminess hotelima i kampovima Dalibor Matovina.

Najpoželjniji poslodavac

Ističe da u toj kompaniji sa sjedištem u Istri naglasak stavljaju na učenje i razvoj uz najbolje stručnjake. "Iz toga je i proizašla suradnja s chefom Davidom Skokom koji svoje znanje prenosi na naše zaposlenike. Educirani kadrovi u turističkom sektoru su od velike važnosti. Stoga Aminess, uz konkurentne uvjete rada, educira sve svoje zaposlenike kako bi bili spremni za turističku sezonu i gostima pružili nezaboravno iskustvo boravka u destinaciji. Edukacija u Aminessu je važna karika za svakog zaposlenika - od dnevnih operacija do menadžerske razine", poručio je Matovina.

Dalibor Matovina (Snimio Milivoj Mijošek)

Dalibor Matovina (Snimio Milivoj Mijošek)

Predstavljajući kampanju, voditeljica ljudskih resursa u Aminessu Marina Perić kazala je da je ta hotelska kuća ove godine među prvima krenula u pripremu za sljedeću sezonu te da traže tisuću zaposlenika za rad na pozicijama kuhara, pomoćnog kuhara, pizza majstora, mesara, konobara, servira-pomoćnog konobara, barmena, recepcionara i sobarica.

- Svake godine u Aminessu imamo više od polovice zaposlenika povratnika, što znači da su zadovoljni uvjetima rada i atmosferom te da smo se profilirali kao najpoželjniji poslodavac u turizmu. Mi im osiguravamo smještaj u modernom hotelu za zaposlenike, topli obrok, stimulativne nagrade i druge benefite. U Aminessu stvaramo atmosferu u kojoj će svaki zaposlenik pronaći svoj put, imati priliku razvijati svoje potencijale i za to biti nagrađen, kazala je Perić.

Na panelu na kojem je kampanja zapošljavanja jučer predstavljena u novigradskom hotelu Maestral rečeno je da u ovoj hotelskoj kući zaposlenicima nude stimulativne mjesečne nagrade u iznosu do 5 tisuća kuna, isplatu božićnica i regresa, smještaj, topli obrok te vrhunske programe edukacije pod vodstvom stručnjaka. U Aminessu ističu da se više od polovice sezonskih zaposlenika vraća raditi u njihove objekte, pri čemu se svake godine materijalni uvjeti rada poboljšavaju. Uz to, iz Aminessa najavljuju da u edukacije svih svojih zaposlenika u 2022. planiraju uložiti gotovo milijun kuna.

O svojim iskustvima vezanim uz rad u Aminessu govorila je Tatjana Glamatović, koja je karijeru u kompaniji započela 2013. kao recepcionarka. U svega četiri godine napredovala je do pozicije voditeljice restorana, a nakon toga je imenovana na poziciju direktorice kampa.

Ključna je edukacija

"Veseli me činjenica da je došao trenutak da prenesem svoje stečeno znanje i iskustvo drugima. Nakon ukupno osam godina rada na različitim pozicijama u Aminessu, ovu sezonu sam bila u ulozi direktorice kampa. Učenje i ulaganje u sebe ključ je osobnog uspjeha. Upravo je Aminess idealno mjesto za razvijanje tog potencijala kod svakog pojedinog zaposlenika", kazala je direktorica kampa Aminess Sirena.

U kampanji kojom nastoje privući nove zaposlenike za rad u hotelima, vilama i kampovima visoke kategorije u Novigradu, na Krku, Korčuli i Pelješcu pojavljuju se i već spomenuta poznata lica - renomirani chef David Skoko, koji već dulje vrijeme surađuje s Aminessom, te poznata blogerica Ella Dvornik, koja je za potrebe ove kampanje provela dan u ulozi zaposlenice novigradskog hotela.

Aminessove smještajne jedinice hotela i kampova mogu ugostiti više od 12 i pol tisuća gostiju, te su stoga, kažu u ovoj hotelskoj kući, zaposlenici i njihova edukacija ključni za održavanje visoke razine usluge po kojoj su Aminess hoteli i kampovi poznati među gostima.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter