To, dakako, nije baš posve točno. Ferrucio Lamborghini, rođen na današnji dan prije točno 103 godine, još je u mlađim danima eksperimentirao s trkaćim automobilima. Kad je njegova tvornica traktora, osnovana 1948., počela donositi lijepe prihode, odlučio je proširiti biznis i na druge grane.
Osnovao je nekoliko tvornica, a automobilska, nedvojbeno najglamuroznija, bila je samo jedna od njih. Potekao iz skromne farmerske obitelji, Lamborghini se nije isticao osobitom rafiniranošću.
Nove modele predstavio bi u Monaku tijekom Grand Prix vikenda tako da bi ih parkirao ispred kazina, provodio sate za ruletom i povremeno izlazio ispred kazina kako bi zaturirao motor i impresionirao promatrače.
Bio je fasciniran borbama s bikovima, pa je iz tog okrutnog sporta preuzeo imena za većinu modela, dijelom i zato što je rođen u tom horoskopskom znaku.
Lamborghini je bio čovjek od mnogo interesa, a automobili su bili samo jedan od njih. Sve je svoje tvrtke vodio onoliko dugo dok su bile profitabilne, a kada bi naslutio dolazak problematičnih vremena, bez velikog bi žaljenja prodao svoj vlasnički udio.
Zanimljivo, sve tvrtke koje je osnovao posluju i cijenjene su u svojim branšama i danas, a Automobili Lamborghini S.p.A., tvrtka po kojoj je ostao najbolje zapamćen danas je u vlasništvu Audija. Još 1970-ih je prekinuo sve veze s tom tvrtkom i starije dane, do smrti 1993., ponajviše posvetio proizvodnji vina.
U prilog tvrdnji o tome da je poslovanje vodio razumom, a ne emocijama ide i dobro poznati detalj da nikada nije dopustio ulazak Lamborghinija u svijet utrka, premda je, zanimljivo, on sam 1969. osvojio prekojadradransku utrku glisera u Puli vlastitim primjerkom pogonjenim s dva automobilska V12 motora.
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.