ZAGREB

Digitalne tehnologije srednjoškolcima pomažu u usvajanju ekonomskih predmeta

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Učenici tri zagrebačke i jedne samoborske strukovne škole i njihovi nastavnici ekonomskih predmeta, uz partere s fakulteta iz Hrvatske, Poljske, Njemačke i Srbije, sudjeluju u EU projektu čiji je cilj promicanje korištenja digitalnih tehnologija za učenje u području strukovnog obrazovanja.

Sudionici projekta ističu da su nove tehnologije neizostavan dio svakodnevice tzv. digitalne generacije i zato mogu biti i vrlo koristan alat u stjecanju formalnih znanja i kompetencija koje su dio strukovnog obrazovnog procesa.

Projektom Digi4Teach „Izazovi i prakse poučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije“, iz europskog programa Erasmus+ za koji je u Hrvatskoj zadužena Agencija za mobilnost i programe EU, koordinira Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.

Uz visokoobrazovne institucije iz Krakova, Osnabrücka i Beograda, projekt uključuje srednje strukovne ekonomske škole – Prvu, Drugu i Treću ekonomsku škola iz Zagreba te Ekonomsku, trgovačku i ugostiteljsku školu iz Samobora.

Najvažniji očekivani rezultat projekta je razvoj digitalnih kompetencija i vještina potrebnih za poučavanje ekonomskih disciplina kao što su računovodstvo, financije, trgovina i turizam u doba digitalne transformacije.

Poticanje kreativnosti i poduzetničkog duha

S obzirom na postavljene ciljeve, očekuje se da će partnerstvo između visokoškolskih i srednjoškolskih ustanova doprinijeti razvoju nastavnih vještina koje će poticati kreativno razmišljanje i dodatno poduprijeti poduzetnički duh učenika strukovnog obrazovanja, ističu organizatori.

Koordinatorica projekta iz zagrebačke Druge ekonomske škole Ondina Čižmek Vujnović ističe da je projekt naišao na odličan odziv njihovih učenika koji i ne poznaju život bez digitalnih tehnologija i koriste ih u svim situacijama od druženja do informiranja, a sada i učenja.

Tako su primjerice koristeći se digitalnim alatima Nearpod i Canva uspješno proveli sve potrebne aktivnosti za organizaciju maturalnog putovanja.

Ovo je svakako dobar primjer kako učenici u digitalnom okruženju mogu uz dobru međusobnu suradnju i druženje postići značajna obrazovna postignuća, kazala je Čižmek Vujnović.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter