Jedan od ključnih elemenata Tuckerovog koncepta bila je aktivna i pasivna sigurnost, po čemu je bio daleko ispred onovremene konkurencije. Pojaseve mu marketinški stručnjaci nisu dali ugraditi, plašeći se da će to odbiti kupce.
No, sigurnosna prozorska stakla koja se daju izbiti iznutra ako se auto prevrne na krov po prvi su puta ugrađena u neko vozilo, kao i
zakretno (adaptivno) prednje svjetlo, koje se zakreće s upravljačem, i bolje osvjetljava put u zavojima.
Uvelike zbog toga, a i zbog lošeg vođenja tvrtke (strateških propusta) zapao je u velike probleme. Budući da prema kupcima višestruko nije ispoštovao specifikacije, u srpnju 1948 je optužen za gospodarski kriminal.
Kad su istražitelji došli u njegove pogone, zatekli su 200-tinjak modela u različitim fazama proizvodnje, 49 gotovih (usto su bila dva prototipa) i još 92 gotova pogonska sklopa.
Tvrtka je bankrotirala i završila u stečaju, na današnji dan, prije 70 godina. Pogledajte sjajan film Francisa Forda Coppole 'Tucker, čovjek i njegov san', o ovom fascinantnom automobilu, koji nažalost nije imao šanse na tržištu... (Dino Milić JAKOVLIĆ/
Autoportal)