Među ovogodišnjim sudionicima je i Dalibor Matanić (Snimio Danilo Memedović)
"Kada će napokon Hrvatska zaista glumiti Hrvatsku?" - jedno je od pitanja o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem popularnom rovinjskom festivalu Dani komunikacija, a od čijeg nas početka dijeli svega tjedan dana te će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 20. do 23. travnja. Naime, organizatori ističu da je Hrvatska česta destinacija koju odabiru velike produkcije i filmske ekipe za snimanje filmova. Neki su od najpoznatijih primjera su planetarno poznata "Igra prijestolja" snimana u Dubrovniku ili hrvatski otok Vis, koji je "glumio" Grčku u filmu "Mamma Mia: Here We Go Again".
- Sve su to bile odlične prilike da se Hrvatska progura u svijetu showbiza, ali kada će napokon zaista glumiti Hrvatsku? Kada ćemo se distancirati od imidža jeftine destinacije za snimanje filmova i potruditi se da naša prekrasna turistička odredišta postanu prepoznatljiva u svijetu?, ističu u najavi programa organizatori festivala. O tome će se raspravljati na panelu "Show Me the Money! Film Production for a Good Job in Croatia". Hrvatska gospodarska komora uz predstavnicu Jagodu Divić i sugovornika Dalibora Matanića, hvaljenoga scenarista i filmskoga redatelja, na Danima komunikacija skrenut će pažnju na brendiranje Hrvatske kroz film iz poslovne perspektive, što može pomoći ne samo lokalnim filmašima – već i cijeloj turističkoj branši.
Očekuje se da će 9. izdanje Dana komunikacija u rovinjskom hotelu Lone ponovno okupiti zajednicu stručnjaka za marketing, kreativnost, digital i tržišno komuniciranje. Kako javljaju organizatori, poznat je trodnevni raspored Dana komunikacija koji donosi zanimljive govornike i još interesantnija predavanja.
Kao što je poznato, Edward Snowden sudionicima festivala pridružit će se videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet. Dolazi i vizionar James Whittaker, rock-zvijezda tehnološkoga svijeta, kao i Munise Can, strateška stručnjakinja i direktorica Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha. Na pozornicu će se popeti i vodeći kreativac dalekog Japana Toshihika Tanabea; Bryony Cole; svjetski autoritet za sextech, Rory Sutherland, jedan od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi te autorica bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristina Kuzmič. Najavljen je, među ostalima, dolazak i globalne potpredsjednice brend komunikacija Adidasa, Erike Wykes-Sneyd.