atraktivan događaj

Privremena regulacija prometa tijekom European H.O.G Rallyja u Puli i Medulinu, donosimo detalje

| Autor: Glas Istre
(Foto Općina Medulin)

(Foto Općina Medulin)


Medulin i Pula dobili su povjerenje poznatog američkog branda Harley – Davidson za organizaciju jednog od njihovih najatraktivnijih međunarodnih događaja: European H.O.G.™ Rally (ne radi se o rally-u u smislu utrkivanja, već o okupljanju vlasnika ovih luksuznih motora). Medulinu događaj donosi jaku međunarodnu promociju, zamah ugostiteljskih djelatnosti i iznimne goste koji prepoznaju kvalitetu.

Kako bi se izbjegli prometni zastoji i koridori za hitne službe ostali protočni, manifestacije ovakve vrste nužno se odvijaju uz privremenu regulaciju prometa koja je izrađena prema uputama stručnjaka prometne struke. Ograničenja se odnose samo na određene dijelove dana i na vozila posjetitelja koji nisu stanovnici Općine Medulin, dok su organizatori za mještane općine Medulin, vlasnike nekretnina na području i radnike pripremili posebne propusnice kako bi se slobodno kretali vozilima (više u nastavku).

(Foto Općina Medulin)(Foto Općina Medulin)

Privremena regulacija prometa tijekom Rallyja

PARK & RIDE SUSTAV

Radi smanjenja prometne gužve, za posjetitelja koji nisu stanovnici Općine Medulin, uvodi se parking na Campanožu s autobusnim prijevozom do Medulina i nazad

  • Lokacija: Campanož, prije kružnog toka (u blizini sportskog aerodroma)
    Raspored vožnje:
  • Četvrtak i petak (12. i 13. lipnja): 16 – 02
  • Subota (14. lipnja): 10 – 02 (zbog defilea motora)

Prijevoz će vršiti autobusni prijevoznik Brioni, cijena karte za oba smjera će biti 9€, a točan red vožnje kao i dodatne eventualne informacije će biti objavljeni na službenim društvenim mrežama eventa.

ZONSKA REGULACIJA PROMETA – NASELJE MEDULIN

Područje naselja Medulin bit će podijeljeno u tri prometne zone:

  • Crvena zona – središnji prostor održavanja događanja (event zona)
  • Žuta zona – zona s ograničenim pristupom
  • Plava zona – ostatak naselja Medulin

VAŽNO:
Stanovnicima i poslovnim subjektima je tijekom cijelog događanja osiguran pristup svojim nekretninama, stambenim i poslovnim objektima.

PROPUSNICE - PRIVREMENO OGRANIČENJE PROMETA

  • Ulazak vozilima u naselje Medulin i pojedine event zone moguć je isključivo uz propusnicu.
  • Propusnice su potrebne samo u određenim dijelovima dana, ovisno o zoni, a sukladno radu Park & ride sustava.

PREUZIMANJE PROPUSNICA ZA VOZILA

Tko može preuzeti propusnice:

  • Mještani - za dodatna vozila (stanovnici koji primaju račune tvrtke Medeko poštom, dobiti će po jednu propusnicu na kućnu adresu)
  • Pravne i fizičke osobe čije je mjesto rada naselje Medulin ili su dio organizacije eventa
  • Gosti s rezerviranim smještajem u naselju Medulinu

Lokacije za preuzimanje:

  • Turistička zajednica općine Medulin
    Adresa: Brajdine 41
    Od: srijede, 4. lipnja 2025.
    Radno vrijeme: svakodnevno 8 do 20, vikendom od 08 -16 sati
  • Turističko-informativni centar Banjole (benzinska postaja Petrol)
    Od: srijede, 4. lipnja 2025. od 09.00 – 17.00 sati
    Radno vrijeme: svakodnevno (uključujući vikend) od 9 do 17 ssati

Potrebna dokumentacija:

  • osobna iskaznica
  • dokaz o opravdanosti zahtjeva (npr. Osobna iskaznica, potvrda o prebivalištu, prometna dozvola, potvrda poslodavca, potvrda o rezervaciji smještaja i sl.)

NAPOMENA ZA KORISNIKE PROPUSNICA

Organizatori mole korisnike da propusnice koriste isključivo ako imaju osigurano parkirno mjesto unutar naselja Medulin. Na taj način se izbjegava prometnu zagušenost i pridonosi se sigurnosti i zadovoljstvu svih posjetitelja i mještana. Za sve ostale preporučuje se korištenje Park & Ride sustava ili taksi usluga.

VOZILA IZUZETA OD OBVEZE PROPUSNICE

  • Motocikli
  • Vozila gostiju koji idu u rezervirani smještaj, uz predočenje jednog od sljedećeg:
    - potvrda o rezervaciji smještaja
    - potvrda o vlasništvu ili korištenju nekretnine u Medulinu
    - po dolasku u smještaj dužni su preuzeti propusnicu za daljnje kretanje tijekom trajanja manifestacije

DOSTAVA I OPSKRBA

  •  Svim fizičkim i pravnim osobama, posebno ugostiteljima i trgovcima, preporučuje se:
     - unaprijed osigurati potrebne količine robe
     - planirati dostavu isključivo do 9 sati ujutro tijekom trajanja događaja (četvrtak, 12. lipnja do nedjelje, 15. lipnja)

DODATNE INFORMACIJE

Sve informacije o eventu, detaljan program, lokacije, koncerti i dodatni sadržaji dostupni su putem Harley-Davidson aplikacije.

Prometne informacije dostupne su putem Turističke zajednice općine Medulin i Organizacijskog operativnog centra:

web: www.tzom.hr

e-mail: http://[email protected]
Tel.: 052/577-145
Mob.: 099/2630-801

European H.O.G. RallyEuropean H.O.G. Rally

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter