Uz predstavljanje novih dvadeset etiketa vina, otvorena je umjetnička izložba Petre Rožanić "Vernissage", a potom i Advent "Jingle Bell ROX". Klizalište, tisuće lampica i prigodnih dekoracija, pretvorit će Roxanich Winery & Design Hotel u pravu zimsku bajku u podnožju Motovuna
Istarski vinar Mladen Rožanić predstavio je svoju vinarsku viziju i novi vizualni identitet pod sloganom "Freedom by nature", utemeljen na strogo prirodnoj praksi proizvodnje vina, kao i osobnim uvjerenjima na kojima zajedno sa svojih šest kćeri gradi cijeli obiteljski posao.
Snažna je to filozofska izjava inspirirana učenjima Rudolfa Steinera, začetnika biodinamičkih načela, o prirodi i osobnoj slobodi, kao i o autentičnoj, povijesnoj pozadini koju obitelj nosi sa sobom, sa svojim drevnim venecijanskim naslijeđem od davnog 13. stoljeća.
U izazovan, jedno i pol godišnji zadatak da uskladi identitet, dizajn etikete, web stranice, narativ i komunikaciju brenda, s kvalitetom samih vina, novim arhitektonskim remek djelom vinarije i dizajnom hotela arhitekta Idisa Turata, upustila se Agencija Brand New World iz Züricha.
Uz predstavljanje novih dvadeset etiketa vina i novog Roxanich identiteta, otvorena je umjetnička izložba slika Petre Rožanić "Vernissage", a potom i Advent "Jingle Bell ROX" koji će potrajati do 9. siječnja iduće godine. Poznate blagdanske pjesme, klizalište, tisuće lampica i prigodnih dekoracija pretvorit će Roxanich Winery & Design hotel u pravu zimsku bajku u podnožju Motovuna. Atmosferu će zagrijati poznati izvođači, poput Songkillersa, Night Expressa, Febre, Saše Lozara i mnogih drugih.
Advent će upotpuniti adventske kućice, Roxanich će se predstaviti sa slanim jelima i vinskom ponudom, "Punto Dolce" slatkim zalogajima, a destilerija "Aura" pripremat će tradicionalna pića.