Njujorški je Museum of Modern Art zarana počeo pridavati veliki značaj razvoju industrijskog dizajna i organizirati specijalizirane izložbe na takve teme, uključujući i one automobilske. Upravo je uvrštenje Cisitalije 202 u stalni postav pomoglo da taj genijalan Pinin Farinin (iz vremena kada se to još odvojeno pisalo) uradak prihvatimo kao ključnu prijelomnicu u razvoju automobilskog dizajna.
U stalnom postavu MoMA su i Volkswagen Buba, Jeep Willys, Smart, bolid Formule 1 Ferrari 641 iz 1990. – i Jaguar E-Type, odnosno XKE, kako je taj model bio poznat u Sjevernoj Americi. Od predstavljanja na salonu u Ženevi 1961. pa sve do danas E-Type nije izgubio niti djelić svoje privlačnosti, u kupe i kabriolet formi.
Ponudio je stil i performanse najekskluzivnijih sportskih automobila po razumno dostupnoj cijeni i dostigao legendaran status još tijekom proizvodnje. U mnogim je izborima za najljepši automobil svih vremena visoko plasiran, a proglašen je i za ‘najseksi’ automobil dvadesetog stoljeća, ma što to točno značilo.
Njegov je jedinstven oblik spoj nepogrešivog estetskog osjećaja Sir Williama Lyonsa i aerodinamičkih eksperimenata Malcolma Sawyera, a kao direktna inspiracija poslužio im je pobjednički D-Type s kultne utrke 24 sata Le Mansa, odnosno njegova cestovna inačica XKSS. Jedinstvenost i ljepotu njihovog uratka prepoznali su, eto, i povjesničari umjetnosti.