Početkom 20. stoljeća parni su automobili bili brži od električnih i benzinskih, pa je u vrijeme prije zrakoplova to bio apsolutni svjetski brzinski rekord…
Leon Serpollet (1858. – 1907.), francuski industrijalac i pionir parnih automobila, 1886. osniva tvrtku za proizvodnju parnih vozila. Svojim ‘parnjakom’ 1894. sudjeluje na prvoj automobilskoj utrci u povijesti, od Pariza do Rouena.
Prije točno 118 godina, parnim automobilom vlastite konstrukcije, nazvanim Uskrsno jaje, obara apsolutni svjetski brzinski rekord. Postigao je 120,8 km/h, brže no što je ma koji benzinski ili električni automobil dotad ostvario. Bilo je to godinu prije početka avijacije, zrakoplovom braće Wright.
Parni bojler značajno naprednije konstrukcije konstruira 1896. te je time privukao pozornost američkog financijera Francka Gardnera, pa se automobili od 1900. zovu Gardner-Serpollet. Po njegovoj smrti 1907. proizvodnja se gasi i završava razdoblje parnih automobila u Europi.