POSEBNA SURADNJA S VLASNICIMA KUĆA ZA ODMOR I LUKSUZNIH VILA

UNILINE BRINE O SVEMU - od bookinga, prijema i ispraćaja gostiju do popravaka i održavanja travnjaka

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
U prvoj fazi fokus će biti na kućama za odmor na području Puljštine

U prvoj fazi fokus će biti na kućama za odmor na području Puljštine


Ljeto koje je na izmaku turističkom je sektoru donijelo puno briga i izazova. Uz nošenje s izazovima, mnogi su to teško razdoblje iskoristili za planiranje budućnosti, odnosno izradu planova i novih kvalitetnih poslovnih modela s kojima će spremni dočekati povratak turizma naredne 2021. godine. Za nove izazove spremni su i u pulskom Unilineu, najvećem turoperateru u regiji, u kojem već ovih dana kreću s realizacijom ranije najavljenog projekta vezanog uz suradnju s privatnim iznajmljivačima, konkretno s vlasnicima kuća za odmor i luksuznih vila s bazenima.

- U vrijeme koje od nas više nego ikad prije zahtijeva prilagodbu novim uvjetima poslovanja, Uniline tim je pripremio novu uslugu za naše postojeće i nove partnere - privatne iznajmljivače. Usluga kompletnog upravljanja smještajnim objektom u segmentu privatnog smještaja je nešto što smo i ranije najavljivali, no zbog situacije s pandemijom, ove godine nije bilo uvjeta za realizaciju. Uz to, sada imamo etabliranog partnera s kojim možemo pružiti kvalitetnu uslugu te vjerujemo da će iduća godina u turističkom smislu biti bolja, a ovo će biti jedna od usluga koja će doprinijeti još boljim rezultatima kompanije s jedne, te zadovoljnim iznajmljivačima s druge strane, najavljuje prvi čovjek Unilinea Boris Žgomba.

Počeli razgovori s iznajmljivačima

Kako bi sve to trebalo izgledati i kako zamišljaju suradnju s iznajmljivačima, doznajemo od direktora nabave Unilinea Edvarda Lesnika i voditelja zakupa i plasmana privatnog smještaja Andree Jelače.

- Od naredne sezone Uniline će vlasnicima kuća za odmor i vila nuditi tzv. "full service uslugu" koja uključuje prihvat i ispraćaj gostiju, ali i kompletnu brigu o pripremi i održavanju nekretnina u kojima će gosti boraviti. To podrazumijeva održavanje travnjaka, okoliša, bazena, ali i čišćenje kuće, pranje posteljine i ručnika kao i tekuće održavanje i male nužne popravke, odnosno obavljanje svih onih poslova koje moraju obaviti iznajmljivači tijekom sezone i prilikom smjene gostiju. Ovih dana počinjemo razgovore sa zainteresiranim vlasnicima, a nakon toga slijedi obilazak svake kuće za odmor te sastavljanje ponuda koje će biti prilagođene svakom vlasniku, njihovim potrebama i potencijalima tih nekretnina, kaže Lesnik.

Foto

Dani otvorenih vrata za iznajmljivače 2019. godine

Ideja je iznajmljivačima prezentirana već prethodne godine na Danima otvorenih vrata, kad se na neki način i sondirao potencijal tržišta, pri čemu su mnogi iznajmljivači pokazali veliki interes za taj model u kojem Uniline upravlja, na neki način, njihovim kapacitetima te brine o cijenama, popunjenosti, održavanju i čišćenju smještajnih objekata. Radi se o poslovima koje mnogi tijekom sezone jedva uspijevaju organizirati ili ih frustriraju jer su se pokazali kao veliki potrošači gotovo svog raspoloživog slobodnog vremena. Sa strelovitim rastom kapaciteta u privatnom smještaju, u posljednjih nekoliko godina pojavio se ozbiljan problem deficita kadrovske infrastrukture, odnosno ljudi koje se može angažirati na tim poslovima „onda kad se ukaže potreba“. Traganje za kvalitetnim partnerom u tom segmentu dugo je vremena bio nerješiva enigma i za Uniline, no taj je problem, kažu, sad kvalitetno i dugoročno riješen. Vlasnici kuća se, dakle, dogovaraju i sklapaju ugovore s Unilineom koji zatim brine o svemu.

Promocija na tržištu i booking

- Vjerujem da će mnogima biti zanimljiva takva suradnja, ali tu bih želio istaknuti da ćemo ugovore sklapati isključivo za kuće za koje će onda Uniline ekskluzivno voditi brigu za promociju na tržištu i booking tog smještaja. U tom poslu imamo bogato iskustvo i veliki "know how" te će se svaki naš budući partner moći uvjeriti da ga obavljamo profesionalno i kvalitetno. Zbog toga u tom dijelu tražimo i očekujemo ekskluzivu, što ne znači da u tom paketu iznajmljivač neće moći primiti neke svoje stalne goste. Upravo radi toga, između ostalog i idemo u individualne razgovore da bi s iznajmljivačima mogli dogovoriti sve detalje, kaže Lesnik.

- Razgovor je, uključuje se Jelača, prvi korak, nakon kojeg će djelatnici Unilinea obići kuću zajedno sa svojim partnerima koji će se baviti njezinim održavanjem te dati procjenu njezina potencijala i okvirnog prihoda vlasnika. „Radimo temeljitu analizu tržišta, a cijenu ćemo procjenjivati na temelju niza parametara kao što su lokacija i očekivana popunjenost. Radi se o poslovnom modelu u kojem ćemo imati proviziju od iznajmljivanja smještaja, odnosno dijeliti ostvareni prihod s vlasnikom, tako da će nam zajednički interes biti da popunjenost kuće tijekom sezone bude što je moguće veća. Svakako najveći fokus, bar u ovoj prvoj fazi, bit će nam na kućama i vilama s bazenom koje se nalaze na području bivše općine Pula. Prvi razlog je taj što vjerujemo da ovaj prostor ima dovoljno potencijala za ozbiljan angažman, a drugi je čisto praktičan i odnosi se na značajne putne troškove svih uključenih u tu priču koji bi prilično umanjili prihode iznajmljivača, kaže Jelača.

Foto

Predsjednik uprave Unilinea Boris Žgomba

Kako veliki broj gostiju svoju potragu za smještajem započinje već oko božićnih i novogodišnjih blagdana, tako su u Unilineu već krenuli s individualnim razgovorima i dogovorima s iznajmljivačima, a iste namjeravaju nastaviti i tijekom rujna i listopada. Svi zainteresirani, kažu naši sugovornici, mogu im se najaviti putem e-mail adrese iznajmljivanje@uniline.hr ili na telefon +385 52 390 058 te ugovoriti termin za sastanak i daljnje dogovore.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter


Vremenska prognoza

Podaci preuzeti sa: www.yr.no


Web kamere

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini