Bazični cilj kampanje bio je prikupiti 39 tisuća eura kojima bi se omogućilo da finalna verzija igrice u narednih godinu dana ugleda svjetlo dana. I taj cilj je, na zadovoljstvo Tominića i ekipe dosegnut i premašen, tako da će dodatna sredstva koja budu prikupljena u zadnjih nekoliko dana kampanje koja završava u subotu, svakako omogućiti dodatno podizanje ljestvice kvalitete i rad na nekim dodatnim opcijama i mogućnostima koje će po dovršetku nuditi ova igrica
Gotovo tisuću donatora iz raznih krajeva svijeta svojim je uplatama omogućilo da prvi cilj crowdfunding kampanje na Kickstarter platformi za razvoj i dovršetak izrade računalne igrice Saint Kotar bude ispunjen punih tjedan dana prije njezina završetka. Veliki je to uspjeh za Puljanina Marka Tominića i njegovu ekipu kreativaca iz Red Martyr Entertainmenta koji su svojom radom, kao i besplatnim prologom koji su predstavili zaljubljenicima u igrice u istom trenutku kad je započela kampanja prikupljanja novca uspjeli zadobiti povjerenje investitora, te osigurati financijsku potporu koja će njihovom projektu svakako dati veliki vjetar u jedra na putu prema konačnom cilju.
Bazični cilj kampanje bio je prikupiti 39 tisuća eura kojima bi se omogućilo da finalna verzija igrice u narednih godinu dana ugleda svjetlo dana. I taj cilj je, na zadovoljstvo Tominića i ekipe dosegnut i premašen, tako da će dodatna sredstva koja budu prikupljena u zadnjih nekoliko dana kampanje koja završava u subotu, svakako omogućiti dodatno podizanje ljestvice kvalitete i rad na nekim dodatnim opcijama i mogućnostima koje će po dovršetku nuditi ova igrica.
Jedan od onih ciljeva koji je već omogućen je da će igra osim za računala biti izrađena i za popularne igrače konzole Playstation, Nintendo i Xbox, a sljedeći cilj omogućio bi izradu svojevrsnog „preqela“, odnosno dijela radnja koji će se odvijati prije predstavljenog dema.
„Svakako sam zadovoljan prije svega reakcijama igrača na demo koji smo im ponudili i njihovim visokim ocjenama. Mi smo, kako sam i najavio, kao podršku kampanji prikupljanja sredstava javnosti predstavili besplatnu demo verziju igrice Saint Kotar: The Yellow Mask, koja s obzirom da smo novi na tržištu ima za cilj svim zainteresiranim igračima pokazati što naš studio sve može, kao i što je sve i kako dosad napravljeno. Tu varijantu skinulo je i odigralo više od dvanaest tisuća korisnika iz cijelog svijeta, te smo za nju dobili niz pohvala i komplimenata, a prosječna ocjena koju su joj igrači dali, na skali do 10, je 8“, govori nam Tominić kojem je, kako kaže, ovih mjesec dana crowdfundinga zasigurno među najnapornijim razdobljima u životu.
Dani i noći provedene uz računalo, sa slušalicama u ušima kako stvar ni u jednom trenutku ne bi zapela, daju rezultate, te su dobra podloga optimizmu da će i u preostalom vremenu trajanja kampanje uspjeti dodatno „povući“ i približiti se još nekom dodatnom cilju. Razlog za to svakako crpi iz činjenice da je računalna igra koja nastaje u pulskoj "roza zgradi" zahvaljujući „mreži svih mreža“ našla svoj put do zaljubljenika na gotovo svim kontinentima.
Najviše onih koji su bili spremni i financijski pomoći realizaciju Saint Kotara živi na području SAD-a, a uz veliki broj domaćih uplata, prema Tominićevim riječima, u ovu se priču uključio i značajan broj Nijemaca, Britanaca, Šveđana, Španjolaca, Francuza, te Brazilaca, Argentinaca i Kineza.
„Ja sam u svibnju imao on line susrete s izdavačima i oni koji su pokazali interes omogućili su nam da dobijemo globalnu vidljivost. Uspjeh crowdfunding kampanje na Kickstarteru pokazuje da postoji interes za nekakvim proizvodom, pa to mijenja i njihovu percepciju, tako da se oni sami počnu zanimati i javljati. Nama su se zbog ovog uspjeha već javili jedan ruski, jedan njemački i jedan izdavač iz SAD-a koji su pokazali interes za sudbinu ovog projekta. S puno ljudi i puno ideja dođete na ovaj način u kontakt. Tako su nas primjerice kontaktirali iz filmske industrije, a predmet razgovora je bila mogućnost korištenja zapleta u igrici kao mogući scenarij za snimanje filma. Posebno me dirnuo poziv gospodina Marija, žitelja pulskog Doma umirovljenika, kojemu se svidio moj entuzijazam i želja, pa me nakon teksta objavljenog u vašem listu nazvao i izrazio želju pomoći mi koliko može iako mu je vjerojatno to čime se bavim i na čemu radim potpuno strano. Našli smo se i razgovarali i trebao sam ovih dana ponovno otići do njega, međutim mjera uvedena zbog pandemije me u tome spriječila“, otkriva Tominić.
Saint Kotar je, podsjetimo, tzv. klik avanturi koja je originalna kreacija, no ako se traže sličnosti s onima koje su prisutne na tržištu po dinamici igranja, prema Tominićevim riječima, najsličnija je Broken Sword naslovima, po atmosferi Gabriel Knightu i Black Mirroru. Radnja se odigrava u imaginarnom mjestu Saint Kotar, a premda je samo to mjesto radnje fiktivno, kao inspiracija pri izradi grafike poslužilo je više manjih mjesta i stvarnih lokacija u Gorskom Kotaru. Tominić je u čitavu tu priču uspio ugraditi i malo Istre i to konkretno crkvicu u Muntiću koju je ilustrator vjerno "prenio" u igricu. Napravio je to po Tominićevoj želji da u malom segmentu ove igre evocira uspomenu na nonu u nona koji su u tom selu živjeli.