USPJEŠNA CROWDFUNDING KAMPANJA

SAINT KOTAR: Računalnu igricu pulskih autora na Kickstarteru podržali donatori iz cijelog svijeta! PRIKUPLJENO VIŠE OD PLANIRANIH 39 TISUĆA EURA!

| Autor: Milan PAVLOVIĆ


Bazični cilj kampanje bio je prikupiti 39 tisuća eura kojima bi se omogućilo da finalna verzija igrice u narednih godinu dana ugleda svjetlo dana. I taj cilj je, na zadovoljstvo Tominića i ekipe dosegnut i premašen, tako da će dodatna sredstva koja budu prikupljena u zadnjih nekoliko dana kampanje koja završava u subotu, svakako omogućiti dodatno podizanje ljestvice kvalitete i rad na nekim dodatnim opcijama i mogućnostima koje će po dovršetku nuditi ova igrica

Gotovo tisuću donatora iz raznih krajeva svijeta svojim je uplatama omogućilo da prvi cilj crowdfunding kampanje na Kickstarter platformi za razvoj i dovršetak izrade računalne igrice Saint Kotar bude ispunjen punih tjedan dana prije njezina završetka. Veliki je to uspjeh za Puljanina Marka Tominića i njegovu ekipu kreativaca iz Red Martyr Entertainmenta koji su svojom radom, kao i besplatnim prologom koji su predstavili zaljubljenicima u igrice u istom trenutku kad je započela kampanja prikupljanja novca uspjeli zadobiti povjerenje investitora, te osigurati financijsku potporu koja će njihovom projektu svakako dati veliki vjetar u jedra na putu prema konačnom cilju.

Saint Kotar

Bazični cilj kampanje bio je prikupiti 39 tisuća eura kojima bi se omogućilo da finalna verzija igrice u narednih godinu dana ugleda svjetlo dana. I taj cilj je, na zadovoljstvo Tominića i ekipe dosegnut i premašen, tako da će dodatna sredstva koja budu prikupljena u zadnjih nekoliko dana kampanje koja završava u subotu, svakako omogućiti dodatno podizanje ljestvice kvalitete i rad na nekim dodatnim opcijama i mogućnostima koje će po dovršetku nuditi ova igrica.

Jedan od onih ciljeva koji je već omogućen je da će igra osim za računala biti izrađena i za popularne igrače konzole Playstation, Nintendo i Xbox, a sljedeći cilj omogućio bi izradu svojevrsnog „preqela“, odnosno dijela radnja koji će se odvijati prije predstavljenog dema.

Demo verzija

„Svakako sam zadovoljan prije svega reakcijama igrača na demo koji smo im ponudili i njihovim visokim ocjenama. Mi smo, kako sam i najavio, kao podršku kampanji prikupljanja sredstava javnosti predstavili besplatnu demo verziju igrice Saint Kotar: The Yellow Mask, koja s obzirom da smo novi na tržištu ima za cilj svim zainteresiranim igračima pokazati što naš studio sve može, kao i što je sve i kako dosad napravljeno. Tu varijantu skinulo je i odigralo više od dvanaest tisuća korisnika iz cijelog svijeta, te smo za nju dobili niz pohvala i komplimenata, a prosječna ocjena koju su joj igrači dali, na skali do 10, je 8“, govori nam Tominić kojem je, kako kaže, ovih mjesec dana crowdfundinga zasigurno među najnapornijim razdobljima u životu.

Dani i noći provedene uz računalo, sa slušalicama u ušima kako stvar ni u jednom trenutku ne bi zapela, daju rezultate, te su dobra podloga optimizmu da će i u preostalom vremenu trajanja kampanje uspjeti dodatno „povući“ i približiti se još nekom dodatnom cilju. Razlog za to svakako crpi iz činjenice da je računalna igra koja nastaje u pulskoj "roza zgradi" zahvaljujući „mreži svih mreža“ našla svoj put do zaljubljenika na gotovo svim kontinentima.

Saint Kotar

Najviše onih koji su bili spremni i financijski pomoći realizaciju Saint Kotara živi na području SAD-a, a uz veliki broj domaćih uplata, prema Tominićevim riječima, u ovu se priču uključio i značajan broj Nijemaca, Britanaca, Šveđana, Španjolaca, Francuza, te Brazilaca, Argentinaca i Kineza.

„Ja sam u svibnju imao on line susrete s izdavačima i oni koji su pokazali interes omogućili su nam da dobijemo globalnu vidljivost. Uspjeh crowdfunding kampanje na Kickstarteru pokazuje da postoji interes za nekakvim proizvodom, pa to mijenja i njihovu percepciju, tako da se oni sami počnu zanimati i javljati. Nama su se zbog ovog uspjeha već javili jedan ruski, jedan njemački i jedan izdavač iz SAD-a koji su pokazali interes za sudbinu ovog projekta. S puno ljudi i puno ideja dođete na ovaj način u kontakt. Tako su nas primjerice kontaktirali iz filmske industrije, a predmet razgovora je bila mogućnost korištenja zapleta u igrici kao mogući scenarij za snimanje filma. Posebno me dirnuo poziv gospodina Marija, žitelja pulskog Doma umirovljenika, kojemu se svidio moj entuzijazam i želja, pa me nakon teksta objavljenog u vašem listu nazvao i izrazio želju pomoći mi koliko može iako mu je vjerojatno to čime se bavim i na čemu radim potpuno strano. Našli smo se i razgovarali i trebao sam ovih dana ponovno otići do njega, međutim mjera uvedena zbog pandemije me u tome spriječila“, otkriva Tominić.

Gorski Kotar

Saint Kotar je, podsjetimo, tzv. klik avanturi koja je originalna kreacija, no ako se traže sličnosti s onima koje su prisutne na tržištu po dinamici igranja, prema Tominićevim riječima, najsličnija je Broken Sword naslovima, po atmosferi Gabriel Knightu i Black Mirroru. Radnja se odigrava u imaginarnom mjestu Saint Kotar, a premda je samo to mjesto radnje fiktivno, kao inspiracija pri izradi grafike poslužilo je više manjih mjesta i stvarnih lokacija u Gorskom Kotaru. Tominić je u čitavu tu priču uspio ugraditi i malo Istre i to konkretno crkvicu u Muntiću koju je ilustrator vjerno "prenio" u igricu. Napravio je to po Tominićevoj želji da u malom segmentu ove igre evocira uspomenu na nonu u nona koji su u tom selu živjeli.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter