GLAS ISTRE NA SAJMU U BERLINU

FOTO / Nijemci smatraju da je Pula loše povezana avionskim linijama s njemačkim gradovima. Evo što će se učiniti 

| Autor: Doria MOHOROVIĆ


U Hrvatskoj se ove sezone očekuje rekordan turistički promet, a razlog više za posjetu jedne od najprivlačnijih europskih destinacija na njemačkom emitivnom tržištu bit će uvođenje eura i ulazak u schengensko područje. Rečeno je to na turističkom sajmu ITB Berlin koji je jučer otvorio svoja vrata za više od 160 tisuća posjetitelja iz svih dijelova svijeta.

Ono najbolje od hrvatske turističke ponude na trodnevnom sajmu, koji se ove godine održava od 7. do 9. ožujka, predstavlja Hrvatska turistička zajednica kao glavni izlagač, a u sklopu hrvatskog štanda, svoju ponudu prezentira i dvadeset suizlagača, odnosno turističkih zajednica i kompanija među kojima su i Valamar Riviera, Arena Hospitality Group, Uniline, Maistra i drugi poznati istarski brendovi.

Budući da je projekt EcoDomus Istarske županije kandidiran za nagradu "Green Sustainable Award", sajmu su se odazvali i istarski župan Boris Miletić, šef njegovog kabineta Ivan Glušac i direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.

Nakon predstavljanja dosadašnjih turističkih rezultata, o brojnim novostima za hrvatski turizam, investicijama i očekivanjima za nadolazeću sezonu govorili su Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta te Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, koji su uz Gordana Bakotu, veleposlanika RH u Njemačkoj i Romea Draghicchia, direktora tamošnjeg Predstavništva HTZ-a, održali konferenciju za njemačke medije.

- Interes njemačkih medija, kao i povratne informacije naših najvažnijih partnera s kojima smo se susreli tijekom prvog dana sajma u Berlinu, dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu - Njemačkoj. Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz rekordne 2019. godine. Oporavak je vidljiv i kroz ponovni trend ranog bukiranja, pa kroz ožujak krećemo s posebnom kampanjom za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj, poput Expedie i Weg.de, poručio je Staničić. 

Naglasio je da je tijekom 2022. godine u Hrvatskoj bilo 25 milijuna noćenja njemačkih turista, što je 18 posto više od referentne 2019., a sveukupno je 3.4 milijuna Nijemaca posjetilo Hrvatsku. Valja naglasiti da se od šest najposjećenijih hrvatskih destinacija njih pet nalazi u Istri, a to su Rovinj, Poreč, Medulin, Umag i Pula.

Ministrica Brnjac istaknula je da je berlinski sajam još jedna prilika koja će se iskoristiti u cilju jačanja već izvrsne pozicije Hrvatske na našem najvažnijem emitivnom tržištu.

- Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio. Ovi izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno - sve to je plod kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta, kao i ciljanih promotivnih aktivnosti. U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine - od kvalitetne smještajne ponude, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka, izjavila je Nikolina Brnjac.

Najavila je pritom, na tragu održivog poslovanja, ulaganja u razvijanje željezničkog sustava u cijeloj Hrvatskoj.

Diskusija se naknadno povela o održivom poslovanju u turističkom sektoru hrvatskog turizma, a novinari su iskoristili priliku upitati i o mogućnostima uvođenja novih linija aviokompanija, osobito u Puli koja je, prema procjeni jedne njemačke novinarke, vrlo loše povezana s njemačkim gradovima. Na to je Staničić odgovorio da su "podebljali" budžet za aviokompanije za ovu godinu, a najavio je i rast broja letova.

Među partnerima s kojima se razgovaralo o očekivanim rezultatima i proširenim suradnjama u ovoj godini su Jet2.com, Jet2holidays, Eurowings, KLM i drugi, dok se o dodatnim promotivnim aktivnostima i kampanjama razgovaralo s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely Planeta, SkyScannera i drugima.

U sklopu hrvatskog štanda održana je i prezentacija te degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a u sklopu štanda postavljena je posebna "Škrinja blaga" s eksponatima koji prikazuju bogatu hrvatsku kulturno-povijesnu i materijalnu baštinu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter