Le Monde Acoustic
Sviralo se i pjevalo na sedam punktova u Rovinju i jedina je dvojba bila ta kojeg izvođača, odnosno band poslušati. Nastupali su domaći izvođači i najbolji glazbenici koji su prepoznatljivi glasovi Rovinja
U danima kada je Rovinj ispunjen gostima ko' šipak košticama i kada su se dodatno na blagdan Velike gospe na gradsku rivu slijevale rijeke turista, Turistička zajednica grada Rovinja organizirala je manifestaciju pod nazivom "Kale, pjacete i kantuni", čime je sve kutke grada pokrila muzikom.
Sviralo se i pjevalo na sedam punktova i jedina je dvojba bila ta kojeg izvođača, odnosno band slušati čitave večeri, ili jednostavno koristiti kraće pauze izvođača, i onda s noge na nogu obilaziti od pozornice do pozornice u nadi da ćeš čuti i vidjeti sve. Upravo, ova druga varijanta, bar kod domaće publike pokazala se primamljivijom budući da Rovinjci dobro znaju kakva im se glazbena poslastica nudila na tanjuru. Naime, riječ je o domaćim izvođačima i najboljim glazbenicima koji su prepoznatljivi glasovi Rovinja.
Na Trgu brodogradilišta pjevao je najbolji belcanista Mirko Cetinski (i prijatelji), kojeg naprosto Rovinj obožava i zbog kojeg mnoge pripadnice ženskog spola, unatoč tome što je manifestacija otvorenog tipa, dolaze puno ranije da zauzmu najbolja mjesta. Stotinjak metara dalje na Obali Alda Rismonda bio je Duo Eligio i Boris, zbog kojeg se uredno i po nepisanoj špranci uvijek protestira kad zastanu i naprave kraću stanku, odnosno kad najave fajrunt. Što se tiče Trga Matteotti i fantastične izvedbe Le Monde acoustica, što drugo reći, osim da su svojim izvedbama svjetski poznatih hitova napravili "čepove" u svim smjerovima starogradske jezgre i natjerali publiku na ples i glasne ovacije.
Trg Rivijera bio je opčinjen izvedbom Ivane Galić, odnosno Ivana Galić Tria, koji je u toploj rovinjskoj noći na pozornicu donio američki soul, blues, funk i akustične obrade pop pjesama , odnosno i jedinstveni glas koji se mora čuti.
Očekivano, svoju je publiku imao i Duo Kristijan i Tasha pozicioniran u Grisiji jer riječ je o vrhunskim glazbenicima kojima se klanja i kritika i publika. Piccolo orchestrino Molo Grande bili su glazbeni domaćini na platou ispred crkve svete Eufemije. I dobro je, da su zauzeli plato, koji je svojom širinom osigurao pristup svima onima koji su ih došli poslušati. A njih je, doista bilo mnogo.