Jaksch je bio dirigent, skladatelj i glazbeni pedagog, a u Puli je djelovao punih 18 godina (1899.-1917.). Koncert je otvorila njegova "Elegija za kontrabas i klavir" u izvedbi Sandra Peročevića i Anice Franjul, a zatvorila koračnica za pulsku vojnu postrojbu "Polesaner Landwehr Marsch" koju je za Puhački orkestar grada Pule obradio Branko Okmaca
Uz epidemiološke mjere, covid-potvrde i distancu, održan je u pulskom Domu hrvatskih branitelja još jedan koncert iz ciklusa Flauta, sax i prijatelji, kojim već dugi niz godina poznata pulska glazbenica Nataša Dragun okuplja svoje prijatelje glazbenike.
Specifičnost ovogodišnjeg koncerta, osim distance, mjera i ostalog, bila je i činjenica da su prva i posljednja točka programa bile posvećene Franzu Jakschu, kapelniku Mornaričkog orkestra u Puli i to iz njegovog najbogatijeg i najdinamičnijeg razdoblja u Austro-Ugarskoj monarhiji.
Jaksch je bio dirigent, skladatelj i glazbeni pedagog, a u Puli je djelovao punih 18 godina (1899.- 1917.). Koncert je otvorila njegova "Elegija za kontrabas i klavir" u izvedbi Sandra Peročevića i Anice Franjul, a zatvorila koračnica za pulsku vojnu postrojbu "Polesaner Landwehr Marsch" koju je za Puhački orkestar grada Pule obradio Branko Okmaca.
U bogatom programu, nastupio je klavirist, Puljanin s ljubljanskom adresom Vladimir Mlinarić koji je odsvirao Beethovenovo djelo "Sonata quasi una fantasia", a ove romantične note bile su i uvod u zavičajno stvaralaštvo. Naime, nakon toga nastupio je trio Vesna Classic, koji čine istarska ruža, popularna pjevačica Vesna Nežić- Ružić te Sanja Pančevski (violina) i Anica Franjul klavir, a izvedene su "Violine u noći" Nella Milottija i Boška Obradovića te "Ljubav za vajka" Ivice Šeperića i Aveline Damijanjević Draguzet.
E4 sastav gdje sviraju Nataša Dragun, Samanta Stell, Anica Franjul, Sandro Peročević i Sebastian Stell izveo je "Green Fields" u aranžmanu nezaboravnog, pokojnog Davora Lorkovića, a potom se i Sebastian Stell predstavio kao skladatelj, izvevši sa svojim triom "SpaceBossa", a uz njega su bili Carlos Fagin i Nenad Mirt.
Zatim je i Fagin pokazao svoje skladateljsko umijeće u skladbi "Todo cambia con la luz de otono", koju bismo mogli prevesti "Sve se mijenja uz jesenju svjetlost", a izveo ju je Sterptet u sastavu Branko Sterpin, Luka Vrbanec, Nenad Mirt, Sebastian Stell i dakako sam Fagin.
Za kraj, tu je bio Puhački orkestar grada Pule i Suilenova "Giubilare flautissimo", i dakako - neizostavan bis.
Izvođači su pokazali kvalitetnu razinu muziciranja, a mnogi su se glazbenici predstavili i kao skladatelji, što je svakako pohvalno. Za ovu manifestaciju često nastaju i novi sastavi i suradnje, što je svakako vrlo pohvalno, a pohvalno je i što se glazbom "djeluje" protiv svih teških momenata i situacija koji nas okružuju.
Kroz program je vodio Jan Franjul. Uz pokroviteljstvo Grada Pule i Turističke zajednice grada Pule te SAKUD Pula, ovaj glazbeni događaj i ove je godine okupio izvođače s kojima organizatorica Nataša Dragun surađuje. Koncert ne bi bilo moguće ostvariti bez pomoći prijatelja, kako je rekla Nataša Dragun, autora vizualnog identiteta Mladena Radića i Marine Ljubanović. Video-produkciju potpisuje pulski Artimi.