Velika reklama za Istru

Snimka nastupa Black Coffeeja u Cave Romane pogledana više od 30 milijuna puta

| Autor: Zoran Oljača
(Foto: Marko Obradović Edge)

(Foto: Marko Obradović Edge)


Ne stišavaju se reakcije na veliki ljetni BSH spektakl, koji se nedavno održao na jednoj od najljepših ljetnih lokacija U Istri - Cave Romane. Najbolji DJ svijeta Black Coffee toliko je bio oduševljen ambijentom i publikom, da je na svom Instagram profilu objavio post s videom i fotografijama s eventa te srcem za Pulu, javljaju nam organizatori.

No, ubrzo nakon što je hrvatski glazbeni brend BSH na svojim mrežama objavio video i fotografije, koje je snimio vodeći regionalni foto i vizualni umjetnik Marko Obradović Edge, nastala je prava pomama za snimkama na gotovo svim društvenim mrežama. Na Tik Toku se tako povela rasprava je l' to stvarna snimka ili AI. Kako su sati prolazili, tako je priča postala sve viralnija. Do sada je snimka sveukupno na mrežama i platformama pogledana više od 30 milijuna puta što je svrstava među najgledanije s nekog glazbenog eventa u Hrvatskoj.

Nastup Black Coffeeja oduševio je više od pet tisuća posjetitelja. Reklama Istre i Hrvatske, koja ovom viralnom pričom obilazi svijet, jedna je od najljepših pozivnica za dolazak u Lijepu našu. Tako da, suradnja BSH Event i Turističke zajednice Općine Medulin, koja traje posljednjih godina, Istru dodatno pozicionira na tržištu među urbanom i mladom populacijom u svijetu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama