AUTODOKTOR

Rezervni kotač ne stavljajte u opticaj, treba ostati u pričuvi, montažom na auto nastao bi rizik zanošenja

| Autor: Željko MARUŠIĆ/Autoportal
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Nekada su automobili imali pet jednakih kotača, a jedan je bio rezervni. Danas većina ima tanki rezervni kotač ili zamjenski kit za popravak, ali velik je i broj s ‘punopravnim’ rezervnim kotačem…

Treba li ga stavljati u opticaj, kako bi se ujednačilo trošenje svih guma? Ne, jer ako primjerice nakon 10.000 km montiramo rezervni kotač, sprijeda ili straga, njegovo će prianjanje biti bolje od suprotnoga, što je loše za kočenje, stabilnost i upravljivost.

Ali, preporučljivo je zamijeniti položaj prednjih i stražnjih kotača. Usto će bez trošenja i naprezanja te izloženosti atmosferskim prilikama uvijek biti u optimalnom stanju.

Jedanput mjesečno provjerite tlak zraka u njemu te ga napušite 0,2 bara više od tlaka za puno opterećenje. Još je važnije pri montaži i izmjeni guma otići u kvalitetan gumarski servis.

Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter







Vremenska prognoza

Podaci preuzeti sa: www.yr.no


Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater