BMW je 1950-ih bio na koljenima, jer se ‘barokna’ serija 501 i 502 prodavala loše, a bolje sreće nisu bile ni sportske izvedenice 503 i 507. Da nije bilo malenog jajolikog dvosjeda BMW Isetta, bavarska bi tvrtka otišla u ropotarnicu povijesti…
Potom se pojavio Karmannov coupe, a za 50. rođendan tvrtke BMW je ispred zgrade Opere u Münchenu predstavio i limuzinu s dvoja vrata, svježeg dizajna, automobil koji će definitivno pokrenuti kotač uspjeha i postati temelj svih onih kvaliteta koje do danas izdvajaju brend BMW od industrijskog prosjeka i koje su ga dovela do statusa tvornice koja postavlja norme, u koju se gotovo svi drugi proizvođači na ovaj ili onaj način pokušavaju ugledati.
Nekoliko dana kasnije taj je model predstavljen i svjetskoj publici kao BMW 1600 na salonu u Ženevi. Atraktivna sportska limuzina srednje klase, dugačka 422, široka 160 i visoka 141 cm (danas bi to, po dužini bila kompaktna, a po širini gradska klasa) zbunjivala je kupce, jer je odranije postojala limuzina iste oznake, pa se počela koristiti i oznaka 1600-2.
Dodatna je brojka označavala broj vrata, pa je to kasnije skraćeno u 1602. Kada je 1968. predstavljen snažniji, legendarni BMW 2002, čitavu se seriju počelo nazivati ’02 serijom’.
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.