Chevrolet je osnovan 1911., dvije godine kasnije dobio je prepoznatljivi znak u obliku leptir mašne, a 1915. je William C. Durant isplatio Chevroleta, koji će 1941. umrijeti u siromaštvu.
Tvrtka nazvana po njemu ipak je, mora se priznati, otpočetka bila Durantovo zamisao, te ju je on i inkorporirao u General Motors 1917., nakon što je ponovo preuzeo kontrolu nad korporacijom. Možda i zbog te specifične povijesti,
Chevrolet će do današnjeg dana ostati zaseban, da ne kažemo dominantan brand unutar najvećeg svjetskog automobilskog koncerna.
Već je 1920-ih Chevrolet dostigao Ford i otad se rame uz rame borio za titulu najprodavanije američke marke. Pogotovo je značajan utjecaj Chevroleta u prvim desetljećima nakon II. svjetskog rata.
Chevrolet Bel Air iz 1955-1957. možda je i najprepoznatljivija američka automobilska ikona tog razdoblja. Kroz velike uspjehe sportskih modela Corvette i Camaro tvrtka je stekla i međunarodni respekt.
Chevrolet je na europskom tržištu poslovao rao re-brendirani korejski Daewoo, što je pomalo zbunjivalo kupce, ali bila je 'dobra priča', premda je neslavno završila.
Danas je Chevrolet, kao ponosni 108-godišnjak, jedan od najjačih i najprepoznatljivijih svjetskih automobilskih brandova.
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.