bogat dobrim bakterijama

Ovo je najbolji doručak za zdrav i dug život

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Ako želimo živjeti zdravo i dugo, prehrana korisna za zdravlje crijeva je ključna, prenosi Index.hr. 

Mikrobiom bogat dobrim bakterijama važan je ne samo za pravilnu probavu, već i za imunološko zdravlje, regulaciju raspoloženja i čak bi mogao igrati ulogu u sprječavanju kognitivnog pada. Jednostavan početak kada se radi o davanju prioriteta zdravlju crijeva jest doručak koji podržava taj cilj. No, ako nismo sigurni što bi takav doručak trebao sadržavati, gastroenterologinja dr. Caroline Soyka podijelila je svoj omiljeni koji jede više puta tjedno.

Postoje dvije namirnice koje dr. Soyka kaže da jede za doručak: jaja i kefir. "Jaja i kefir izvrstan su način da dobijete zasitne proteine, kao i zdrave probiotike koji su izvrsni za diverzifikaciju crijevnog mikrobioma", rekla je za Parade. Kefir i jaja značajno doprinose zdravlju crijeva Dr. Soyka ističe da obje ove namirnice podržavaju zdravlje crijeva. Kefir se fermentira prirodnim bakterijama i kvascima, pružajući prirodni izvor probiotika. "Ljudi bi trebali dobiti dovoljno prebiotika i probiotika iz prehrane, bez potrebe za dodacima.

Ključ je konzumiranje prirodne, neprerađene hrane i uključivanje fermentirane hrane", objasnila je. Što se tiče jaja, ova je namirnica prepuna nutritivnih dobrobiti, uključujući proteine, omega-3 masne kiseline, vitamin B i vitamin D. Priprema ih na različite načine, te zaključuje: "Ujutro se opskrbim izvorom bogatim proteinima kao što su jaja, jer mi to osigurava stalni izvor energije i pomaže da dobro započnem dan."

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini