U svibnju 2000. je BMW, od 1994. vlasnik ostataka britanske autoindustrije, napravio veliki rez, riješivši se svega što mu iz tog portfelja nije trebalo. Između ostalog je prodao Roverovo postrojenje u Longbridgeu i premjestio proizvodnju novog Minija u Cowley.
Iznova neovisnom MG Roveru je dopušteno da nastave s proizvodnjom starog Minija sve do 4. listopada 2000., na današnji dan prije 18 godina.
Tog je dana cijela jedna era privedena kraju, dok je nadglednik proizvodne trake Geoff Powell odveo s trake crveni Cooper Sport 500, posljednji od ukupno 5.378.776 Minija, s pjevačicom Lulu na suvozačkom mjestu.
Mnoge su osobe vezane za povijest Minija bile tada prisutne, no John Cooper je zbog bolesti morao izostati te je preminuo nedugo nakon tog, u prosincu 2000.
A prvi primjerak legendarnog Minija, dobro se podsjetiti, proizveden je 26. kolovoza 1959.
Na 4. kolovoza 1964., otvorena je Autostrada del Sole, znamenita talijanska auto-cesta. Ta 'žila kucavica' talijanskog cestovnog prometa, spaja Milano s Napuljem, prolazeći kroz Bolognu, Firencu i Rim.
Često se pogrešno smatra kako je naziv dobila zbog usmjerenosti prema jugu, no zapravo originalna je cesta izgrađena u 18. stoljeću, za vladavine Louisa XIV, znanog i kao Kralj Sunce, za povezivanje udaljenih osvojenih krajeva s Francuskom.
Auto-cesta službene oznake A1 od otvaranja je postala znamenita i kao poligon za isprobavanje vrhunskih talijanskih sportskih automobila iz uz nju smještenih tvornica. (Dino Milić-Jakovlić/Autoportal)