NAJBOLJI PROJEKTI I AGENCIJE REGIJE

Trijumf Sonde na BalCannesu 12. Weekend Media Festivala

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
Arhiva

Arhiva


Doista savršenu večer imali su ovoga petka kreativci iz uspješne marketinške agencije Studio Sonda iz Vižinade. Naime neposredno prije nego što su u pulskom Muzeju suvremene umjetnosti otvorili izložba i predstavili knjigu koje daju temeljit pregled najvažnijih dizajnerskih i drugih projekata Studija Sonda od sredine 2000-ih do danas, ovi domaći marketingaši su trijumfalno protutnjali Weekend Media Festivalom u Rovinju.

Naime na tradicionalnoj svečanosti proglašenja najboljih projekata i agencija regije BalCannes Sonda je osvojila čak tri prestižne statue lava za svoj rad u ovoj godini. Projekt Art Directed by Nature Studija Sonde proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg projekta po žiriju predstavnika agencija te titulu najboljeg inozemnog projekta! Revija BalCannes održana je u sklopu dvanaestog Weekenda koji je u Rovinju okupio pet tisuća stručnjaka za medije i tržišne komunikacije. Projekte je odabralo čak dvadeset stručnjaka iz redova klijenata, agencija i medija, koji su se tom prigodom iz cijele regije okupili na žiriranju u Sarajevu, gdje je domaćin bio dugogodišnji partner i prijatelj BalCannesa Media Marketing. I ove su godine natjecatelji imali priliku saznati kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija McCann Beograd, a uz priznanja koja je dobila Sonda žiri klijenata najboljim je proglasio projekt Boranka agencije Imago Ogilvy, nagrada žirija novinara pripala je projektu Minus 33% agencije BPCS, koja se ove godine prvi put natjecala na BalCannesu dok je najbolji regionalni projekt "Jana. Duboko iznad svih" agencije Saatchi&Saatchi Croatia. BalCannes je ove godine odlučio nagraditi smjelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji te uručiti još jednoga lava – nagradu za hrabrost klijenta. Ta je nagrada dodijeljena projektu Coca-Cola Love is always the right way! agencije McCann Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter