Kreativci iz Sonde (Foto Studio Sonda)
Kreativci iz agencija Studio Sonda (Vižinada), Human i Izone te Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) dosjetili su se krajem travnja inicijative koja bi barem malo olakšala neobičnu svakodnevicu. Naime, pokrenuta je akcija #jedvacekam s ciljem osvještavanja važnosti kreativnosti, isticanja domaćih lokalnih brendova te pomaganja gospodarstvu.
Nekoliko mjeseci kasnije, s gotovo tisuću objava, 200.000 pogleda i više od milijun kuna medijske vrijednosti, pokrenuta je priča o snazi kreativnosti. Cijela priča nije prošla nezapaženo te je na regionalnoj reviji BalCannes, kampanja uvrštena u top 25 najboljih projekata cijele regije, čime je cijela regionalna struka potvrdila utjecaj inicijative #jedvacekam.
U osmišljavanju i realizaciji kampanje, sudjelovale su agencije Studio Sonda (kreativno rješenje), Human (web-stranica) i Izone (društvene mreže), dok je HURA-in tim koordinirao kampanje, sponzorstva i komunikaciju s medijima.
- Počašćeni smo što je naše kreativno rješenje za projekt #jedvacekam prepoznato na BalCannesu. Sretni smo zbog nagrade, ali još više zbog toga što smo dali glas svim lokalnim brendovima u vrijeme kada im je bilo najteže, što su dokazale brojne povratne informacije i zahvalnost koju su nam iskazali sami poduzetnici. Rad na ovako lijepom projektu i nama je uvelike uljepšao dane karantene i učinio da nam zapravo ostane u lijepom sjećanju, izjavila je Jelena Fiškuš, kreativna direktorica Studija Sonda i članica Uprave HURA-e.
Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije Izone i predsjednica Uprave HURA-e, uz zahvale svima koji su pomogli pri izvedbi kampanje- od ustupanja kreativnih materijala do medijskoga prostora- rekla je da se na društvenim mrežama zaista mogao vidjeti veliki odjek ove kampanje.
- Nama je drago što smo mogli biti dio cijele akcije. Mjesto među najboljim projektima BalCannesa pokazalo se samo kao dodatna potvrda da ono što HURA radi za cijelu zajednicu, ima svoju svrhu i cilj, navela je Buljan Šiber.