Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad «Beskrajna čestitka» za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije.
Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti, Ideja X, koje već 10 godina nagrađuje ideje koje pomiču granice, Studio Sonda i ove godine ponavlja svoj uspjeh i osvaja nagradu, ovoga puta u kategoriji Korporative komunikacije, radom Beskrajna čestitka, osmišljenim za Ministarstvo zaštite okoliša i energetike. Beskrajna čestitka nagrađena je brončanom nagradom IdejaX.
"Prije svega ponosni smo jer je rad prepoznat i od strane struke i kolega, a osobito jer je riječ o blagdanskoj čestitci, dakle prilično skromnom uratku zasigurno realiziranom s najmanjim budžetom od svih prijavljenih radova, a koji je nagrađivanjem stavljen uz bok kampanjama velikih tvrtki koje imaju značajne budgete i velike produkcije za realizaciju. To samo još jednom dokazuje snagu ideje i kreativnosti te kako ne postoje velike i male ideje. Također nas veseli činjenica da je tema bliska onome čemu Studio Sonda i inače kroz višegodišnje djelovanje pridaje iznimnu pozornost: očuvanju prirode, energije, održivosti, iskorištavanju rabljenog. To dokazuje konzistentnost u našem radu, ali i da male stvari mogu činiti velike promjene", ističu kreativni direktori Studia Sonda, Jelena Fiškuš i Sean Poropat.
Evo što kažu iz Studija Sonda o radu "Beskrajna čestitka":
"Svakoga dana imamo priliku zaštititi, reciklirati, očuvati i produljiti vijek trajanja stvarima koje nas okružuju. Zato ‘Beskrajna čestitka’. Osmišljena je kao rješenje na upit Ministarstva zaštite okoliša i energetike za blagdanskom čestitkom (Božić i Nova godina). Kako su u srži poslovanja Ministarstva upravo zaštita i očuvanje resursa, logično je da koncept promišlja čestitku koja, za razliku od onih klasičnih, poziva korisnika na ponovnu i opetovanu uporabu", kažu iz Sonde.
Ovaj projekt realizirali su kreativni direktori Jelena Fiškuš i Sean Poropat, copywriter Ana Tavić, dizajner Matko Plovanić i glavni account manager Mladen Gvozden iz Studija Sonda, te Kristian Posilović i Ana Mikulić iz Ministarstva zaštite okoliša i energetike.
Prošle godine je Grand Prix IdejeX za iznimno ostvarenje završio u rukama Studia Sonda za rad Piquentum – kolekciju kroz koju govori priroda (naručitelj Vinski podrum Buzet).
Isti rad nagrađen je brončanom nagradom na najvećem svjetskom natjecanju kreativnosti u Cannesu. Stigao je tako u Vižinadu, po prvi puta Cannes lion koji je ujedno i drugi osvojen u hrvatskoj povijesti.
Ovogodišnjom nagradom Studio Sonda nastavlja uspješan višegodišnji niz afirmiranja na najvećem nacionalnom festivalu kreativnosti, i šire.