Ilustracija (foto: CROPIX)
Poznati svjetski brand Nivea lansirao je novu kampanju za jedan od svojih proizvoda no na sebe je navukao bijes hrvatskih navijača. Njihova kampanja naime prikazuje hrvatsku navijačicu s iscrtanom šahovnicom na licu, a popraćena je sloganom koji ističe kako se sve može pobrisati osim suza. Hrvatski su navijači takvu kampanju shvatili kao izrugivanje pa su burno reagirali u komentarima ispod posta na Instagramu, prenosi Večernji list.
No hrvatskim navijačima kampanja nije se svidjela. Burno su reagirali u komentarima. 'Ovo je tako nisko. Zašto nismo vidjeli ništa poput ovoga s Brazilom, Španjolskom i drugim većim zemljama??? Ponosna sam na sve što je moja Hrvatska postigla!!! Mali smo, ali imamo veliko srce, a u sportu radimo velike stvari!', 'Ovo bi trebao biti dobar marketing? Razmislite još jednom.', 'Zaista nepoštovanje i nisko da ovakva reklama dolazi od 'branda' poput vas! ... Ali uvijek ćemo biti zemlja koja je napravila puno na SP-u, završili smo drugi 2018., a sada se borimo za 3. mjesto. I što god da se dogodi ponosni smo na sve što smo postigli'... samo su neki od komentara negodovanja hrvatskih navijača na kampanju popularnog branda.
No za naglasiti je svakako kako je ista reklamna kampanja postavljena i za Maroko, čiji su navijači također reagirali s negodovanjem, a u komentarima ima istaknutih komentara i navijača drugih zemalja poput Francuske i Argentine kojima se kampanja također nije svidjela. 'Iz nekog razloga ovo ne izgleda dobro. Sretna sam što smo pobijedili, ali Hrvatska ne zaslužuje izrugivanje, bili su sjajan suparnik za poštovanje i takvi trebamo biti i mi'.