NOVI PROJEKTI u puli

'IDEŠ U SREDNJU ŠKOLU I ZANIMAJU TE UMJETNOST I KULTURA?" Besplatno - od videa i animacije, tekstilne radionice do modnog snimanja

| Autor: Zoran ANGELESKI
(Snimio Dejan Štifanić)

(Snimio Dejan Štifanić)


Novu edukativnu digitalnu platformu 'In Dis Plodovi' s besplatnim radionicama te kampanju "Podrži HUiU" novinarima je u središtu Pule predstavilo vodstvo Hrvatskog udruženja interdisciplinarnih umjetnika - HUiU. U idućoj godini nude se radionice od primijenjenog videa i animacije do tekstilne radionice, modnog snimanja i produkcije multimedijskog događaja.

Govoreći o novoj platformi 'In Dis Plodovi' (www.huiu.hr/indisplodovi), Rudija Pavličević naglasila je da ova platforma na jednom mjestu povezuje korisnike edukativnih aktivnosti (učenike i školsko osoblje srednjih škola), edukatore (članove HUiU-a i ostale kulturno-umjetničke djelatnike) te donatore (pravne i fizičke osobe).

Namijenjena djeci i mladima, cilj platforme je da bude samoodrživa i da sustavno prati promjene/trendove na suvremenoj kulturno-umjetničkoj sceni. Sve radionice koje su objavljene ili će biti objavljene na ovoj platformi su besplatne, a digitalni obrazac prijave je vrlo jednostavan.

Platforma je namijenjena i potencijalnim donatorima, pravnim i fizičkim osobama. Donacije se prema zakonu smatraju porezno priznatim troškom ako nisu veće od dva posto od ukupno iskazanog prihoda prethodne godine. Rudija Pavličević je pozvala potencijalne donatore da posjete platformu i odaberu jednu od ponuđenih besplatnih radionica za djecu i mlade kojoj žele pomoći svojom donacijom.

Vjeran Juhas, dizajner i nositelj vizualnog identiteta edukativno digitalne platforme 'In Dis Plodovi', predstavio je promotivne plakate koje, osim njegovih, sadrže i ilustracije Vibora Juhasa i Enesa Čišića, kao i promotivne naljepnice koje sadrže ilustracije Ive Horvat i Petre Pletikos, Saše Đuračića i Vjerana Juhasa.

Kristina Nefat, voditeljica programa samofinanciranja HUiU galerije, najavila je kampanju "Podrži HUiU" koja je postavljena na prvoj hrvatskoj crowdfunding platformi CroInvest (https://croinvest.eu/kampanja/podrzi-huiu/). S obzirom na kontinuiran porast broja članova i posjetitelja na godišnjoj razini, odnosno na jačanje vidljivosti HUiU na kulturno-umjetničkoj sceni, nužnim su se pokazala daljnja ulaganja u prostor. Stoga je HUiU u suradnji s Lukom Piškoričem, slovenskim stručnjakom i pionirom u digitalnom marketingu, osmislio kampanju "Podrži HUiU".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter