PREUSTROJ VODNJANSKE UPRAVE

Kristina Buršić i Roberto Jakovljević na čelu vodnjanskih gradskih odjela. Pastrovicchio: "Reorganizacija je potrebna zbog transparentnije i racionalnije javne uprave"

| Autor: Glas Istre
Komunalna palača u Vodnjanu

Komunalna palača u Vodnjanu


Nakon što je vodnjansko Gradsko vijeće na 3. sjednici 30. srpnja prihvatilo Odluku o ustroju i djelokrugu upravnih tijela Grada, kojom se broj upravnih odjela s pet smanjuje na dva, gradonačelnik Edi Pastrovicchio u petak, 6. kolovoza, imenovao je dvoje službenika privremeno ovlaštene za obavljanje poslove iz djelokruga pročelnika.

Kristina Buršić, dosadašnja pročelnica za proračun i financije, vodit će novoustrojeni Upravni odjel za opću upravu, gospodarstvo, EU projekte i javnu nabavu do imenovanja pročelnika temeljem javnog natječaja. Novoustrojeni Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav, gradnju i zaštitu okoliša preuzima Roberto Jakovljević, dosadašnji savjetnik I za proračun, također privremeno do imenovanja pročelnika temeljem javnog natječaja. U tijeku je izrada pravilnika o unutarnjem redu.

-Uvjeren sam da će Kristina Buršić i Roberto Jakovljević kao iskusni službenici znati odgovoriti na sve izazove koji su u ovom trenutku stavljeni pred gradsku upravu i da će do imenovanja pročelnika putem javnog natječaja s punom odgovornošću voditi povjerene im odjele gradske uprave“, rekao je gradonačelnik Edi Pastrovicchio.

Novi ustroj donesen je s ciljem poboljšanja učinkovitosti i efikasnosti gradske uprave, te ostvarenja zadanih ciljeva za razvoj Vodnjana. Gradska uprava u dosadašnjem ustroju imala je pet upravnih odjela: UO za poslove gradonačelnika, UO za društvene djelatnosti i opću upravu, UO za komunalni sustav, prostorno uređenje i imovinske poslove, UO za proračun i financije i UO za gospodarstvo i EU projekte.
Prema novom ustroju dva upravna odjela imaju posebne ustrojstvene jedinice. UO za opću upravu, gospodarstvo, EU projekte i javnu nabavu ima Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu, Odsjek za proračun i financije, Odsjek za pravne poslove, Odsjek za gospodarstvo i EU projekte i javnu nabavu. UO za prostorno uređenje, komunalni sustav, gradnju i zaštitu okoliša ima Odsjek za prostorno uređenje i gradnju i Odsjek za komunalni sustav i zaštitu okoliša. Protokolarne, savjetodavne i stručno-administrativne poslove Upravnog odjela za poslove gradonačelnika preuzeo je Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu.

-Osnovni cilj ovakve reorganizacije je da gradske službe postanu što efikasnije, efektivnije i ekonomičnije te što više na usluzi građanima, da službe bolje komuniciraju s građanima, ali i među sobom. Nova reorganizacija potrebna je za stvaranje transparentnije i racionalnije javne uprave, brze, odgovorne i štedljive“, rekao je gradonačelnik Edi Pastrovicchio.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter