(Arhiva)
Nedavno je održan znanstveno-edukativni skup u povodu 65. obljetnice Radio Pula. Tom je prilikom Zlatko Gotovac održao predavanje o glazbenom životu Pula devedesetih, podsjetivši da su upravo te godine bile najplodnije za glazbenu scenu Pule, za razne glazbene žanrove te da nikada kao tijekom tih godina nije djelovalo istrovremeno toliko bendova. A bilo je to i, kako je spomenuo Gotovac, razdoblje kada je u Puli bilo najviše prostora gdje predstavljati svoj rad, svoje pjesme i novu glazbu.
Devedesete su bile i godine kada je Omladinski klub Uljanik postao Rock klub Uljanik, a prema frekvenciji nastupa, brojnosti bendova i slično, najplodnije su bile i godine, odnosno razdoblje od 1993. do 1997. godine. Tada je zabilježeno najviše nastupa, koncerata, gostovanja, suradnji i broj istovremeno aktivnih bendova. Dakako, teško je reći koliko je bendova djelovalo u nekom razdoblju jer nisu svi bili podjednako aktivni istovremeno, ali i koliko je koncertnih prostora bilo istovremeno aktivno.
Devedesete, odnosno kraj devedesetih godina bilo je i razdoblje kada se iz faze diskoteka po malo počelo prelaziti u faze kafića i barova, što se izlazaka tiče, a što je kulminiralo u prvim godinama ovoga, kako ga neki i dalje nazivaju »novoga« tisućljeća, što i nije više toliko novo.
Gotovac je spomenuo da je u Puli devedesetih bilo do pedeset koncertnih prostora. Istina, nisu djelovali svi istovremeno, ali djelovalo ih je tijekom istoga razdoblja barem četrdesetak. Tom je prigodom spomenut, sada već zaboravljeni po tom pitanju, koncertni prostor u Šijani, »Bubamara«, odnosno Galerija Art, tu je bio i prostor Lovačkog društva na Punti, utvrda Casoni Vecchi, Circolo je tada imao drukčije koncertno ruho. Bilo je tu puno promjena kroz godine. A mnogi se pitaju bi li današnje mlade generacije željele nešto takvo, ili sva »mjuza«, sva druženja dolaze samo putem virtualnog? A nekadašnji prostori (p)ostaju samo uspomena, moglo bi glasiti pitanje koje više zvuči kao zaključak.