Ilustracije su predstavljene u obliku 30 stickera u domaćoj verziji i 26 u engleskoj. Morske zvijezde, školjke, tirkizna boja i druge naljepnice dostupni su Viber korisnicima u kombinaciji s glazbenim stickerima koji evociraju hitove Wu-Tang Clana, Hladnog Piva i Vojka V, koji stižu ovog vikenda na treće izdanje Sea Stara
Tri dana prije početka moćnog trećeg izdanja festivala stigli su Viber stickeri Sea Stara. Preko milijardu Viber korisnika iz svih dijelova svijeta od danas mogu razmjenjivati potpuno novi set "naljepnica" posvećenih umaškom festivalu, njegovim headlinerima i predivnoj Istri.
(Sea Star Viber stickeri mogu se preuzeti na adresi https://vb.me/300c64)
EXIT Team je ovim potezom, kako ističu sami organizatori, učinio još jedan značajan korak u smjeru jake turističke promocije Istre, Umaga i Sea Star festivala jer su stickeri, osim hrvatske, dostupni i u engleskoj verziji širom planete, s posebno intenzivnom promocijom Vibera u Italiji, Njemačkoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Austriji i zemljama jugoistočne Europe.
- Ako je suditi prema dosadašnjem uspjehu EXIT-ovih stickera koje je preuzelo 3,5 milijuna korisnika iz čak 174 države te ih poslalo preko 42 milijuna puta i umaški Sea Star može očekivati ogromne brojke i doslovce planetarnu pokrivenost, kažu organizatori.
- Fantastična je vijest da će Sea Star dobiti svoje Viber stickere i time još jače predstaviti umaški festival i regiju svijetu, ali i pomoći da se mladi ljudi, naša ciljana skupina lakše poveže i pritom sjajno zabavi. Među stickerima su i oni koji promoviraju Umag i Istru i ovo je odličan podstrek pred početak nove turističke sezone koja kao i prethodne dvije godine na sjajan način započinje Sea Star festivalom, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Umaga Milovan Popović.
Ilustracije idealne za svakodnevnu ljetnu interakciju, predstavljene su u obliku 30 stickera u domaćoj verziji i 26 u engleskoj, a zasigurno će biti omiljene među Viber korisnicima. Morske zvijezde, školjke, tirkizna boja i druge naljepnice koje idealno oslikavaju mediteranski duh i nadaleko poznatu atmosferu i gostoprimstvo Istre predstavljeni su sada Viber korisnicima u kombinaciji s glazbenim stickerima koji evociraju hitove Wu-Tang Clana, Hladnog Piva i Vojka V koji stižu ovog vikenda na treće izdanje Sea Stara.
Svi koji preuzmu Sea Star naljepnice postaju dio Sea Star zajednice, jedinstvenog sabirnog centra svih informacija o predstojećem festivalu. Ova zajednica već okuplja ljubitelje glazbe iz Umaga i cijele regije, pružajući im najnovije vijesti, intervjue, zanimljive ankete i još puno ekskluzivnog sadržaja.
- Lansiranjem premijernog seta Sea Star naljepnica, još jednom potvrđujemo dugoročnu suradnju s EXIT festivalom, ujedinjujući tisuće ljudi koje spaja ista strast. Izuzetan timski rad i zajednički ciljevi do kojih smo došli inspirirali su posvećenu festivalsku zajednicu, koja svakodnevno komunicira jezikom svojih omiljenih ljetnih događaja, s ciljem da se dobro zabavi i emitira glazbene vibracije, izjavila je Daniela Ivanova, direktorica za poslovni razvoj kompanije Viber za Centralnu i Istočnu Europu.
U umašku lagunu Stella Maris 24. i 25. svibnja dolazi kultna hip hop grupa Wu-Tang Clan, istaknuti elektronski izvođači današnjice Sven Vath i Nina Kraviz, britanska trap-jazz senzacija IAMDDB, globalni hitmaker Mahmut Orhan, techno zvijezde nove generacije Ilario Alicante i Enrico Sangiuliani, a s regionalne scene Bajaga i Instruktori, Hladno pivo, Vojko V, Krankšvester, Marko Nastić, Petar Dundov, Fox, High5, Nola...
Kako na kraju navode organizatori, Rakuten Viber je dio Rakuten Inc., svjetskog lidera u e-trgovini i financijskim uslugama. To je službeni komunikacijski kanal FC Barcelona i službeni partner za komunikaciju Golden State Warriorsa.