4. IZDANJE USPJEŠNOG UMAŠKOG FESTIVALA

Sea Star hrvatskoj ekonomiji do danas donio više od 225 milijuna kuna

Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je pet milijuna eura, kažu organizatori

| Autor: Mladen RADIĆ
(Snimio Marko Edge)

(Snimio Marko Edge)


Prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, četvrti Sea Star festival održan krajem svibnja u Umagu hrvatskoj ekonomiji donio nova 54 milijuna dobiti, čime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura, ističu organizatori festivala. Oni pritom naglašavaju da je u analizu uključena samo direktna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara.

Destinacija

"Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je pet milijuna eura", kažu organizatori.

Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušlo je više od 40 tisuća posjetitelja, iz više od 40 zemalja i s četiri kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegnuli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta. Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio najposjećeniji glazbeni događaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga na destinaciji je od četvrtka 26. do nedjelje 29. svibnja zabilježeno oko 15 tisuća turista i gotovo 50 tisuća noćenja.

Odlična lokacija

"Prosječna starost posjetitelja je svega 25.1 godine, postotak visokoobrazovanih, uključujući i studente je visokih 70 posto, dok je zaposlenih više od 55 posto. Čak 94 posto ispitanika u istraživanju je izjavilo da je u Umag došlo isključivo zbog Sea Stara, trećina posjetitelja je zahvaljujući festival prvi put došla u Umag, a 66 posto je lagunu Stella Maris ocijenilo kao odličnom festivalskom lokacijom", zadovoljno ističu organizatori.

Kao motivaciju za dolazak na Sea Star, organizatori ističu da je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, glazbeni program kao kulturni, te turistički kao prilika za boravak na moru.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini