Sekcija Djeca i arhitektura Društva arhitekata Istre najsnažnije je reagirala na ovogodišnju festivalsku temu "Dear Frenemy/Dragi (ne)prijatelju", što se najbolje daje iščitati iz opisa njihove radionice za djecu naziva "Simfonija različitosti i jedinstva"
Festival Media Mediterranea 22 u organizaciji Udruge Metamedij nastavljen je s programom u petak i subotu u Rojcu gdje su okupljeni mogli prisustvovati performansu Igora Zenzerovića "(A)Live!" u Dnevnom boravku, vizualnom eseju Marka Gutića Mižimakova "Cruising the Manifold, Disoriented" u kazalištu Dr. Inat te glazbenom performansu Alexa Brajkovića u Dnevnom boravku.
Tijekom večeri održana je i radionica za djecu u organizaciji sekcije Djeca i arhitektura Društva arhitekata Istre i Alexa Brajkovića na temu "Simfonija različitosti i jedinstva".
Prvi na programu bio je Igor Zenzerović koji je u Dnevnom boravku predstavio rad "(A)Live!", nastao tijekom rezidencijalnog programa Summer Sessions 2020 koji se ove godine morao odvijati on-line. Zenzerović je posjetitelje dočekao u crnom kubusu nasred Dnevnog boravka gdje im je postavljao razna intimna pitanja koji se dotiču same teme rada. Odgovori su vodili konačnom cilju - moralnoj odluci s dva moguća ishoda – smrt ili nastavak života. Glavni je lik bio kefir kojeg je posjetitelj mogao ili odnijeti sa sobom i tako mu produžiti život ili prisustvovati njegovoj egzekuciji putem skeniranja jer je svjetlost skenera dovoljno jaka da ga ubije.
Marko Gutić Mižimakov u prostoriji Inata predstavio je rad "Cruising the Manifold, Disoriented", a to je recital i vizualni esej sastavljen od prikaza queer prostora i osjećajnosti izvedene na engleskom jeziku. I ovaj je rad zahtijevao intimnu atmosferu pa je ograničen broj posjetitelja zbog antivirusnih mjera igrao u njegovu korist.
Multi-instrumentalni elektro-akustični performans "Equilibrium 0.1" Alexa Brajkovića trebao je biti održan u dvorištu Rojca, no zbog vremenskih je neprilika premješten u Dnevni boravak. Brajković je publici koja se zbog skučenosti prostora morala izmjenjivati predstavio zanimljivu i hipnotičnu kombinaciju bubnjeva, elektronike i sempliranja uživo s neuobičajenog žičanog instrumenta.
Sekcija Djeca i arhitektura Društva arhitekata Istre najsnažnije je reagirala na ovogodišnju festivalsku temu "Dear Frenemy/Dragi (ne)prijatelju", što se najbolje daje iščitati iz opisa njihove radionice za djecu naziva "Simfonija različitosti i jedinstva". Na radionici su voditeljice s polaznicima probirale ritmove iz improviziranih instrumenata i pomoćnih rekvizita, za čiju izradu su korišteni reciklirani vibrirajući materijali i objekti, a koje je ozvučio Alex Brajković.
Zadnja večer festivala bila je prekjučer u Rojcu. Tamo je u Dnevnom boravku održana prezentacija Radionice spekulativne dizajnerske prakse "The Otherness Toolkit" koju je vodio Luis Rodilo-Fernández. Asistenti su Sjoerd Mol, Katrijn Westland i Deborah Mora, a tema radionice je spekulacija o percepcijama i reprezentacijama tijela. U dvorištu je održana projekcija videa Terese Cos "UU", koji je sastavljen od montaže videa te fragmenata improvizirane glazbe i pronađenih audiozapisa koji grade paralelu između promjenjivih tokova ljudske žudnje i datog povijesnog trenutka unutar kojeg se odvija život. U sklopu tradicionalnog glazbenog programa Piknik Soundtrack nastupili su WunschBaum Project kojeg čine Anamarija Škara, Branko Škara i Ivan Šugar. Ansambl djeluje već niz godina u različitim komornim sastavima, izvodeći repertoar sastavljen od starih majstora, baroknih sonata, klasičnih i romantičnih djela, pa sve do suvremenih skladbi i jazza, te organske elektroničke glazbe. DJ su bili Morski (Marino Jurcan) i Rike (Erik Bastijanić).