Carnatic Rhythm foundation je koncipiran kao seminar/radionica pod vodstvom Alexa Brajkovića. Tijekom mjesec dana, četiri ponedjeljka za redom, polaznici prolaze kroz osnove ritmičnog aspekta karnatičke, odnosno južnoindijske klasične glazbe, koja predstavlja najkompleksniji ritmički sistem na svijetu
Aleks Brajković (Snimio Andi Bančić)
Seminar "Carnatic Rhythm foundations" pod vodstvom Alexa Brajkovića održat će se od 12. srpnja do 2. kolovoza u Koncertnoj dvorani Rondo Društvenog centra Rojc u Puli.
Carnatic Rhythm foundation je koncipiran kao seminar/radionica u trajanju od mjesec dana u kojem polaznici prolaze kroz osnove ritmičnog aspekta karnatičke glazbe. Seminar je besplatan a održavat će se četiri ponedjeljka za redom. Broj mjesta je ograničen.
- Karnatička glazba ili južnoindijska klasična glazba je snažno obilježena njenim vrlo naprednim ritmičnim sistemom - najkompleksnijim ritmičkim sistemom na svijetu. Ta kompleksnost mogla se razviti kroz tisuće godina tradicije isključivo zbog njenog jednostavnog pristupa u razumijevanju ritmova. Indijski ritmički sistem sveden je na matematiku koju je moguće instantno prakticirati koristeći cijelo tijelo - glas i pljeskanje.
Uz pomoć ta dva instrumenta svatko može doživjeti kompleksne poliritmove i na vrlo fizički način osjetiti ritmove. Nakon takvog načina učenja ritmova primjena istih na bilo koji glazbeni instrument postaje znatno olakšana, ističe se u najavi seminara/radionice koji se održavaju u organizaciji Udruge Rondo Histriae. Glavni producent je Neven Radaković, odnosno Soundpainting platforma Pula, a izvršna producentica Mia Đurčević.
Alex Brajković (1992., Rijeka) porečki glazbenik i multimedijalni umjetnik diplomirao je s pohvalom cum laude jazz bubanj na Konzervatoriju Arrigo Pedrollo u Vicenzi, Italija. Magistrirao je s pohvalom cum laude 2018. na Konzervatoriju u Amsterdamu, smjer elektronska glazba (Live- Electronics). Član je raznih ansambala: Amsterdam Modern Orchestra (AM.OK), Ochre River (s Marcelom Wierckxom) i dua sa STEIMovim Frankom Baldéom (Studio Voor Electro- Instrumentale Muziek). S izraelskim sound dizajnerom Tomerom Baruchom stvara filmsku glazbu ("Metropolis" Fritza Langa). Održao je gostujuće predavanje na amsterdamskom Konzervatoriju s temom "Controlling live electronics while playing the drum set". Jedan je od organizatora Live-Electronics seminara u Grožnjanu s Filipom Merčepom (HR) i Lukom Batistom (SLO), član interdisciplinarnog kreativnog tima (Luka Batista (SLO), Ida Blažičko (HR) i Filip Merčep (HR)) na projektu "Suvremeni zvukovi dubrovačke baštine" koji se bavi multimedijskom interpretacijom dubrovačke baštine u smislu ambijentalnih skulptura u interakciji sa zvukom i svjetlom. Trenutno je zaokupljen procesom izrade multimedijalne umjetničke instalacije u sklopu Zavičajnog muzeja Poreštine. Član je CRIO-a (CRoatian Improvisers Orchestra), Hrvatske glazbene unije (HGU) i Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU) u Zagrebu.
Na preddiplomskom studiju Jazz bubnjeva na Conservatorio Arrigo Pedrollo u Vicenzi pohađao je satove table - sjevernoindijskog udaraljkaškog instrumenta te indijske glazbene teorije s prof. Federico Sanesi. Na diplomskom studiju Live Electronics na Conservatorium Van Amsterdam paralelno je pohađao trogodišnju specijalizaciju za karnatičke ritmove s prof. Rafael Reina.