Eksperimentalna glazba

Koncertna promocija albuma "Circuit Breath" Isabelle Duthoit i braće Sinkauz u DC Rojc u Puli

| Autor: Mladen Radić
(Promo)

(Promo)


Udruga Rondo Histriae i umjetnička organizacija P137 predstavljaju događaj iz Ciklusa koncerata nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.6 u sklopu kojeg će se u srijedu 29. listopada u Dnevnom boravku Rojca u 20 sati održati besplatna koncertna promocija albuma "Circuit Breath" kojeg su snimili Isabelle Duthoit – glas, Alen Sinkauz – električna bas gitara, elektronika i Nenad Sinkauz – električna i MIDI gitara, live elektronika. Oni će i nastupiti.

Prva koncertna suradnja francuske eksperimentalne vokalistice Isabelle Duthoit i braće Sinkauz dogodila se 2024. godine, u dvorani Gorgona Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu, audiovizualnim koncertom "Refractions", inspiriranim avangardnom poemom Stéphanea Mallarméa "Bacanje kocki nikada neće dokinuti slučaj", u suradnji s Vladislavom Kneževićem.

(Promo)(Promo)

Dan ranije snimili su album "Circuit Breath", koji je na vinilu objavila izdavačka kuća Kopaton Records. Dijelovi istog albuma, u novoj obradi tonske majstorice Marijane Begović, pretvoreni su u eksperimentalno radiofonsko djelo "Mallarmè sonore", koje je ove godine osvojilo prestižnu nagradu EBU Palma Ars Acustica.

Koncertnom promocijom albuma "Circuit Breath" najavljuje se nova glazbena avantura troje umjetnika, u kojoj se improvizacija, elektronika i glas stapaju u jedinstveni zvučni organizam.

(Promo)(Promo)

"Album od pet kompozicija ‘Circuit Breath’ djelo je žive elektroakustike koje nastaje na sessionu autora filmske glazbe te laureata domaće filmske produkcije braće Sinkauz i francuske vokalne improvizatorice Isabelle Duthoit. Dobitnici su međunarodne radijske nagrade Ars Acustica za timski rad na 20-minutnom djelu Mallarmé Sonore, s urednicom Andrijanom Kramarić i ton-majstoricom Marijanom Begović, na čijim marginama sa svojih pet kompozicija nastaje Circuit Breath…

Iako je album djelo žive elektroakustike, ujedno je i "krunica" diskontinuiteta europske eksperimentalne glazbe između jugoistočnoeuropske scene s utjecajima sa zapada, osobito onima fasciniranima Balkanom, poput kontrabasista Grega Cohena s Donjeg Manhattana", piše o albumu Vid Jeraj.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama