Rodom iz Garessija, južno od Torina, Giorgetto Giugiaro je već sa 17 godina, 1955, dobio posao u dizajnerskom centru Fiata, nakon što je Dante Giacosa vidio neke njegove crteže.
Četiri godine kasnije crteže je vidio i Nuccio Bertone, te je mladića postavio na čelo svog dizajnerskog tima, gdje je naslijedio velikog Franca Scaglionea. U eksploziji kreativnosti Giugiaro je ondje nacrtao najklasičnije oblike u povijesti te dizajnerske kuće.
Isto je ponovio tijekom kratkog boravka u studiju Ghia. Alfa Romeo Giulia Sprint GT, Iso Grifo, Maserati Ghibli i projekt Chevrolet Corvair Testudo najznačajniji su modeli iz tog razdoblja, a tu su dakako i originalni nacrti modela kojeg će po njegovom odlasku iz Bertonea dovršiti Marcello Gandini pod imenom Lamborghini Miura.
S navršenih 30 godina Giugiaro je kao najcjenjeniji talijanski i svjetski dizajner osnovao vlastitu kuću Italdesign i odmah modelima kao što su Alfasud ili Maserati Bora dokazao da mu inspiracija ne popušta.
Početak 1970-ih u dizajnu je označio prijelaz na 'origami' tehniku ravnih linija, a Giugiaro je bio predvodnik tog stila. Maserati Boomerang i Lotus Esprit pokazali su to u svijetu sportskih automobila, a trilogija modela za Volkswagen, Passat, Scirocco i nadasve Golf postala najveća dizajnerska inspiracija za sljedećih 20-ak godina.
Nakon toga u hiperprodukciji, s više od stotinu automobila koji su ušli u proizvodnju, od Hyundai Ponyja do Yugo Floride, te nebrojenim konceptima, bilo je mnogo lijepih automobila, no malo istinskih remek-djela.
Klasici su BMW M1, Lancia Delta, Fiat Panda, Lancia Megagamma, Jaguar Kensington, Bugatti EB112, Daewoo Matiz, Maserati 3200 GT... Kad je najsveobuhvatniji žiri u povijesti 1999. birao automobil stoljeća usput su dodijelili nagrade u još nekoliko kategorija.
Nikog nije iznenadilo što je Giorgetto Giugiaro, i danas aktivan, osvojio titulu najznačajnijeg automobilskog dizajnera prošlog stoljeća.