General Motors je 1950-ih po SAD-u svake godine predstavljao putujuću izložbu zvanu Motorama, na kojoj su osim svih modela tvrtke za tu sezonu predstavljani i nevjerojatni konceptni automobili. Kada je 17. siječnja 1953. na Motorami predstavljen za američke pojmove maleni sportski dvosjed s karoserijom od novog, revolucionarnog materijala, stakloplastike.
Dizajner Harvey J. Earl bio je više nego svjestan rastuće popularnosti europskih sportskih automobila u SAD i odlučio je predstaviti model koji će im moći parirati. Corvette se pokazala toliko popularnom među posjetiteljima Motorame da su je brže-bolje odlučili pustiti i u serijsku proizvodnju.
Niti šest mjeseci kasnije, na današnji je dan prije 66 godinaprvi primjerak sišao s proizvodne trake u mjestu Flint u saveznoj državi Michigan. Tony Kleiber, radnik s tekuće vrpce, dobio je čast da proveze prvi primjerak s proizvodne trake.
Novi materijal nije još bio u potpunosti provjeren, a ni Amerikanci još nisu bili posve pripravni na takav automobil, pa je do kraja godine proizvedeno samo 300 primjeraka Corvette. Svi su bili bijeli s crvenom unutrašnjošću, imali anemični šestcilindrični motor, automatski mjenjač sa samo dvije brzine i bubanj kočnice.
Ni po čemu nije bila dostojan konkurent europskim modelima, prodaja je bila razočaravajuća, i kada je model za 1955. napokon dobio V8 motor u GM-u su već odlučili da je to zadnja Corvette. No tada je Ford predstavio svoj otvoreni dvosjed, Thunderbird, i Chevrolet je čisto iz inata odlučio ipak redizajnirati Corvette.
Redizajn je bio pun pogodak i sljedeće godine proslavit ćemo već šezdesetu obljetnicu kontinuirane proizvodnje najpoznatijeg američkog sportskog automobila.
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.