Savjeti iskusnog stručnjaka

Ako ove stvari primjetite - mijenjajte mehaničara!

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Mnogi vozači poznaju onaj neugodan osjećaj kada popravak odjednom postane skuplji nego što je rečeno ili se na povratne informacije čeka danima. Sada jedan iskusni stručnjak za vozila otkriva kako prepoznati dobar servis – i kada treba odmah otići.

Kriteriji dobrog servisa: transparentnost, red i poštena usluga

Kako piše Merkur, a prenosi Fenix magazin, majstor Sven Wangler, vlasnik višestruko nagrađivane radionice, navodi sedam jasnih znakova upozorenja na koje klijenti trebaju obratiti pažnju:

  • Nema prisutnosti na internetu
    Ako se servis teško može pronaći na internetu, treba se upaliti crveno svjetlo. Pouzdani servisi imaju vlastitu web-stranicu, fiksni broj i provjerljive recenzije. Nedostatak internetske prisutnosti – loš je znak.
  • Neuredno dvorište ili prostor
    Smeće, neorganizirani rezervni dijelovi ili prljavština ukazuju na manjak reda i profesionalnosti. Pouzdani servisi uredno skladište i zbrinjavaju otpad poput guma i akumulatora.
  • Neljubazno ili teško dostupno osoblje
    Ako se na upite ne odgovara danima ili su djelatnici neljubazni, to je ozbiljno upozorenje. Dobre radionice brzo i jasno komuniciraju te poštuju svoje klijente.
    Prazno dvorište – bez prometa i ljudi
  • Ako servis izgleda napušteno, bez automobila i zaposlenika, treba biti sumnjičav. U dobrim radionicama uvijek ima živosti i posla – puni rasporedi su znak povjerenja.
    Nema transparentnosti oko popravaka
  • Ako se odjednom pojave dodatni troškovi bez objašnjenja, to je loš znak. Ozbiljni servisi pokazuju oštećene dijelove, daju izvještaje o kvaru i često fotografiraju popravke.
  • Zastrašivanje kod ponuda i troškovnika
    Fraze poput „Ako to odmah ne popravite, bit će puno skuplje!“ znak su pritiska i manipulacije. Iskreni mehaničari objašnjavaju mirno, bez panike.
  • Nedostatak certifikata i priznanja
    Majstorska diploma i službene potvrde važan su pokazatelj kvalitete. Ako niste sigurni, naručite samo manji popravak da biste testirali profesionalnost servisa.

Zaključak: čistoća, red i iskrenost su ključ

Dobar servis radi uredno, transparentno i u interesu klijenta. Ako naiđete na neorganiziranost, pritisak ili prazne radionice, bolje je odmah otići – tako se izbjegavaju troškovi, stres i neugodne situacije.

Kako uštedjeti na skupim računima servisa

Tko obrati pažnju na ovih sedam znakova, može izbjeći nepoštene servise i pritom uštedjeti novac. Prema Finanztipu, najskuplje popravke imaju premium marke poput BMW-a, Audija i Mercedesa, prenosi N1.

Stručnjaci preporučuju usporedbu cijena između različitih servisa i pravodobnu zamjenu potrošnih dijelova kako bi se spriječili veći kvarovi.
Studija CG Car-Garantie pokazuje da se ugovorima o održavanju može uštedjeti i do 20 % troškova popravka.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama