Mnogi vozači poznaju onaj neugodan osjećaj kada popravak odjednom postane skuplji nego što je rečeno ili se na povratne informacije čeka danima. Sada jedan iskusni stručnjak za vozila otkriva kako prepoznati dobar servis – i kada treba odmah otići.
Ilustracija (Pexels)
Mnogi vozači poznaju onaj neugodan osjećaj kada popravak odjednom postane skuplji nego što je rečeno ili se na povratne informacije čeka danima. Sada jedan iskusni stručnjak za vozila otkriva kako prepoznati dobar servis – i kada treba odmah otići.
Kako piše Merkur, a prenosi Fenix magazin, majstor Sven Wangler, vlasnik višestruko nagrađivane radionice, navodi sedam jasnih znakova upozorenja na koje klijenti trebaju obratiti pažnju:
Dobar servis radi uredno, transparentno i u interesu klijenta. Ako naiđete na neorganiziranost, pritisak ili prazne radionice, bolje je odmah otići – tako se izbjegavaju troškovi, stres i neugodne situacije.
Tko obrati pažnju na ovih sedam znakova, može izbjeći nepoštene servise i pritom uštedjeti novac. Prema Finanztipu, najskuplje popravke imaju premium marke poput BMW-a, Audija i Mercedesa, prenosi N1.
Stručnjaci preporučuju usporedbu cijena između različitih servisa i pravodobnu zamjenu potrošnih dijelova kako bi se spriječili veći kvarovi.
Studija CG Car-Garantie pokazuje da se ugovorima o održavanju može uštedjeti i do 20 % troškova popravka.