U ROVINJU OD 19. DO 22. RUJNA

WEEKEND MEDIA FESTIVAL 2019.: Čovjek koji je spasio švicarsku industriju satova, Netflix, Facebook, seks, laži, nekretnine, politika, Woodstock…

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov

Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov


I ove godine donosimo nešto originalno, čime ćemo još jednom potvrditi titulu najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala, ističe direktor Festivala Tomo Ricov

Dok se većina ljudi aktualnim ljetnim vrućinama veseli zbog sezone godišnjih odmora i vremena koje će iskoristiti za provod na moru, organizacijski tim najvećeg komunikacijskog festivala u ovom dijelu Europe, Weekend Media Festivala, već dvanaestu godinu na ovim temperaturama uživa u malo dinamičnijoj vrsti zabave. Odbrojavaju se dani do još jednog izdanja WMF-a koji će u Rovinju, ove godine od 19. do 22. rujna, ponovno na jednom mjestu okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitave regije.

"Najbolji vikend u godini", kakvim ga mnogi predstavnici branše smatraju, i ovoga će puta aktualizirati brojne teme, a o samom festivalu i tome što nas očekuje u Rovinju otkrivaju direktor festivala Tomo Ricov i direktor programa Nikola Vrdoljak.

- Ove godine Weekend Media Festival bilježi svoju 12. godinu postojanja. S kojim se izazovima susrećete u organizaciji i je li teško tolike godine održati ga aktualnim i zanimljivim?

RICOV: Koliko je zahtjevno, toliko zapravo i nije. Imamo zbilja odličan tim ljudi koji radi na različitim aspektima, tako da se ne bojim upadanja u rutinu. Ipak, treba gledati i veliku sliku, koliko je Weekend relevantan i korespondira li sa suvremenim kretanjima u područjima koje pokriva. Uvijek nastojimo smišljati nešto novo i ne ponavljati se, a istovremeno održati duh i atmosferu koja izdvaja Weekend od sličnih događanja. I ove godine donosimo nešto originalno, čime ćemo još jednom potvrditi titulu najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala, jer je kombinacija predavanja, opuštenog druženja, zabave i lokacije Weekend Media Festivala dobar miks koji se uspješno održao do današnjeg dana.

- Prema Vašem mišljenju, po čemu je Weekend poseban i drugačiji od drugih festivala?

RICOV: Weekend Media Festival mjesto je međusobnog povezivanja, jer počiva na ideji da se na jednom mjestu okupi regionalna medijska i kreativna industrija. Uspjeli smo stvoriti mjesto na kojem ljudi iz komunikacijske i medijske industrije mogu saznati najnovije trendove, poslušati strana iskustva koja se događaju oko nas, a pri tome se i dobre zabaviti u jednom posebnom i jedinstvenom ambijentu. Danas tako Weekend predstavlja priliku za networking i sklapanje poslova u opuštenoj atmosferi.

- Kako izgledaju pripreme za Weekend i kada s njima počinjete?

RICOV: One rane pripreme u nekim segmentima, kao što je izbor tema i govornika za program, traju cijele godine, dok intenzivnije i tehničke pripreme počinju tri-četiri mjeseca prije početka samog festivala, tako da uvijek imamo radno ljeto kako bi zadnjeg vikenda u rujnu mogli nadmašiti očekivanja posjetitelja, a nerijetko i vlastita.

- Koliko je teško svake godine osmisliti nove iskorake, drugačije teme i rasprave?

VRDOLJAK: Područja kojim se bavimo, a to su prije svega komunikacije i nove tehnologije, toliko se dinamično razvijaju da inspiraciju pronalazimo svuda oko nas. Svake se godine otvaraju nove teme ili stare teme iz nove perspektive, a na nama je samo da sve to pratimo i predstavimo na pravi način i na pravom mjestu. Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na 12. Weekendu svatko će moći pronaći nešto za sebe i poslušati predavanje ili panel s kojeg će nešto novo naučiti.

- Ove godine ćete biti na još jednoj lokaciji - novom Grand Park Hotelu Rovinj?

VRDOLJAK: Tako je, u Rovinj nam stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švicarske industrije satova, legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj.

- Što nam pripremate za ovu godinu Weekend Media Festivala i koja je nit vodilja?

RICOV: Svake godine dižemo ljestvicu sve više u svakom pogledu - programskom, produkcijskom i zabavnom. Kad smo osmišljavali ovaj projekt očekivanja su nam bila skromnija od konačnog rezultata. Nismo znali kolika je zapravo potreba za festivalom tog tipa i hoće li uopće doći netko iz Slovenije ili Srbije. Tijekom godina smo rasli tako da danas kroz tri dana festivala prođe oko 15.000 posjetitelja. Ove je godine pedesetogodišnjica čuvenog festivala Woodstock i mislimo da su njegove poruke danas jednako aktualne kao i davne 1969. godine. U vrijeme rastućeg populizma svijetu stvarno treba više mira i ljubavi, tako da nam je to ovogodišnja tema.

- Koje teme i predavači nas očekuju na ovogodišnjem Weekendu?

VRDOLJAK: Bavit ćemo se nizom tema, počevši od Netflixa na panelu "Streaming wars" koji je toliko promijenio način na koji gledamo televizijski sadržaj, da nam se čini kako 2019. godine svi izlaze s vlastitim streaming servisima, do diskusije kako stvoriti dobar dječji sadržaj. Na panelu "Data vs Insights" pričamo o ogromnim količinama podataka kojima danas imamo pristup, a na panelu "Mark izdrži: Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash" razmišljamo o ogromnom techlashu, reakciji društva i tržišta na preveliku dominaciju tehnoloških giganata. Panel "Kako preživjeti seks, laži i nekretnine" će zasigurno podići prašinu, a bavi se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svjedočimo. Imamo i panel naziva "Spotlight" na kojem će se raspravljati zašto pada povjerenje u medije i koje su posljedice za društvo. Ove će godine prvi put biti proglašeni najbolji hrvatski politički PR-ovci. U anketi koju organiziramo u suradnji s agencijom Ipsos sudjelovat će novinari koji prate rad Vlade, Ministarstava, Sabora i Ureda Predsjednika i ocjenjivati PR-ovce s kojima najčešće surađuju.

- Najavili ste interaktivnu radijsku radionicu "Ed Sheeran vs. Petar Grašo", o čemu se radi?

VRDOLJAK: Radio i dalje ima najveći doseg među medijskim platformama, najčešći je kanal putem kojega se doznaje za novu glazbu i medijska platforma kojoj se u Europi najviše vjeruje. Radio ne samo da nije mrtav niti umire, radio je zapravo u velikom usponu. Zato smo se i odlučili pozabaviti ovom temom. Sudionici ove radionice moći će i formatirati vlastiti radio temeljem rezultata brzog testiranja glazbenih afiniteta. Weekend će tako dobiti svoj W-FM, zasnovan na stvarnim podacima o tome koliko slušatelji vremena provode uz radio i kakav radio bi željeli slušati.

- Osim po edukativnim sadržajima, Weekend je poznat i po najboljim partyjima. Što spremate za posjetitelje Rovinja od 19. do 22. rujna?

RICOV: Weekend tulumi su legendarni, o njima se priča još mjesecima nakon festivala. Njih objavljujemo zadnje, jer u ovoj fazi želimo staviti naglasak na sam program. Mogu samo reći da nas i ovoga puta u Rovinju očekuje bogat glazbeni program i druženje do dugo u noć.

- Šta smatrate najvećim uspjehom Weekend Media Festivala?

- VRDOLJAK: Povezali smo regiju i stvorili prostor pozitive i suradnje. Na Weekendu stvarno vjerujemo da ova regija može bolje!

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter