Inicijativa je krenula iz Društva osoba s invaliditetom južne Istre (Milivoj MIJOŠEK)
Iz gradskog proračuna izdvojit će se 130 tisuća kuna, a ostalo će osigurati pulski TZ, samostalno i putem donacija
Verudela Art Park dodatno će se urediti - do kraja lipnja planira se urediti ulazna rampa za osobe s teškoćama u kretanju i sustav za navodnjavanje. Doznajemo to iz akata gradonačelnika sa službenih stranica Grada Pule.
- Nastavkom uređenja Verudela Art Parka omogućilo bi se kvalitetno korištenje prostora osobama s teškoćama u kretanju te povećao estetski i funkcionalni element prostora postavljanjem sustava za navodnjavanje, navodi se u odluci gradonačelnika uz pojašnjenje da se u uređenje ide na inicijativu Turističke zajednice Pule.
Grad Pula sufinancirat će radove sa 130 tisuća kuna i to u dijelu troškova sustava za navodnjavanje, dok će izgradnju rampe za osobe s teškoćama u kretanju financirati TZ grada, samostalno i putem donacija. Po izvedbi planiranih sadržaja TZ se obvezuje o vlastitom trošku obavljati redovno i izvanredno održavanje Verudela Art Parka na vrijeme od pet godina, a nakon toga te će poslove preuzeti Grad.
Podsjetimo, odmah po otvorenju Parka pojavili su se problemi i nezadovoljstvo građana - stazice su nakon kiše pune blata i skulpturama je teško prići. Članovi Društva osoba s invaliditetom južne Istre upozorili su javnost da je ulazak u Park osobama smanjene pokretljivosti potpuno onemogućen pa su investitorima - TZ-u, Gradu Puli i Arena Hospitality Grupi - predali zahtjev da se u Verudela Art Parku osigura pristupačnost osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti.
Molbe u početku nisu pale na plodno tlo jer je pulski TZ odgovarao da je Art Park projektiran kao zelena površina, bez pješačkih staza, te stoga niti ne postoji obveza osiguranja pristupačnosti osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti. No, nakon što je Društvo zaprijetilo da će od Ministarstva graditeljstva tražiti zatvaranje Parka, investitori su, vidimo, ipak popustili. Park sa skulpturama na ulazu u Verudelu koštao je vrtoglavih 4,3 milijuna kuna, što su u najvećoj mjeri platili TZ i Grad Pula.