SVI NA JEDNOM MJESTU

PULA GRADSKI ĐIR / Ponude, akcije, događanja obrtnika i poduzetnika - na jednom profilu na najpopularnijim društvenim mrežama. POKUŠAT ĆE OŽIVJETI USPAVANI GRAD

| Autor: Lara BAGAR
(Dejan ŠTIFANIĆ)

Pulskim obrtnicima i poduzetnicima, svima koji posluju u centru grada i staroj jezgri, profil pod imenom "Pula Gradski Đir" (@pulagradskidir) omogućava da na Facebooku i Instagramu oglašavaju svoje akcije, pogodnosti i zanimljivosti koje pripremaju, a građani i gosti Pule sve to mogu naći na jednom mjestu. Projekt kojim se želi oživjeti uspavani grad danas je novinarima predstavljen u Komunalnoj palači.

- Za sada se uključilo 20 poslovnih subjekata, a vjerujem da će se polako priključiti i drugi. Grad Pula i Turistička zajednica financiraju održavanje mreža, cijena objave je 20 kuna, a poslovni subjekti imaju obvezu objavljivanja minimalno dvije do maksimalno četiri objave na dvije društvene mreže. To znači da ih oglašavanje ovim putem maksimalno može koštati 80 kuna. Pored trgovaca i ugostitelja, TZ će jednom tjedno objavljivati događaje za sljedeći tjedan. Namjera nam je na ovaj način približiti centar građanima i građane centru grada, rekla je direktorica TZ-a Pule Sanja Cinkopan Korotaj.

foto

Tedi Goretti Piralić, dizajner vizualnog identiteta i pružatelj usluga oglašavanja za "Pula Gradski Đir", kaže da žele privući pozornost i potaknuti znatiželju kroz kvalitetan, zabavan i informativan sadržaj. Zamjenik gradonačelnika Robert Cvek istaknuo je konstantnu dobru suradnju Grada s pulskim obrtnicima i poduzetnicima. "Prihvaćamo inicijative, imamo sluha i za njihove probleme. Ovaj projekt je produkt upravo tog dijaloga. Želimo informirati građane o svemu što se dešava u centru grada jer, bez obzira na trgovačke centre, i starogradska jezgra ima raznoliku ponudu i centar mora živjeti čitavu godinu, a ne samo ljeti", rekao je Cvek.

Ester Jurinović iz Udruženja obrtnika Pule kaže da je ideja potekla od samih trgovaca u gradu te da bi se trebale uključiti i institucije, da se objedine svi događaji i ponude. "Malim obrtnicima to puno znači jer nemaju kapacitet da bi imali svoje profile, a ovako mogu ući u svijet digitalnog marketinga i promovirati se", kaže Jurinović. Da su društvene mreže idealni oglasni prostori naglasila je Katja Petrovski iz HGK - Županijske komore u Puli, a predsjednica Ceha trgovačke djelatnosti Elida Cerovac Bakiš istaknula važnost zajedništva i suradnje.


Podijeli: Facebook Twiter







Vremenska prognoza

Podaci preuzeti sa: www.yr.no


Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Amphitheater
Pula: Amphitheater