Ilustracija (snimio Dejan ŠTIFANIĆ)
Ne prođe tjedan, a da u redakciju ne stigne pritužba zbog kašnjenja pošte. Početkom tjedna javio nam se korisnik Centra za socijalnu skrb Pula kojem poštar donosi osobnu invalidninu. Dodaje da od ožujka kasni poštar s tim novcem, inače je dolazio od 18. do 23. u mjesecu, a od ožujka kasni i po tjedan dana. Kaže da su mu u Centru rekli da je novac poslan te da sad čeka kad će se poštar pojaviti.
Na naš upit, jučer smo dobili odgovor Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte. Naveli su nam da je novac korisniku isplaćen prekjučer, 27. lipnja.
"Uputnice (novčane, op. a.) su prije bile u nadležnosti lokalnih centara za socijalnu skrb, a kolege su unaprijed dobivale obavijest o planiranom početku isplate. Također, uputnice su bile predane i po nekoliko dana ranije zbog pripreme za dostavu.
Lokalni centri u međuvremenu su reorganizirani, a slijedom nove organizacije rada, kolege, nažalost, više ne dobivaju informaciju o planiranom početku isplate, a uputnice za dostavu dolaze kasnije. Uputnice se potom istom dinamikom isplaćuju korisnicima. Kolege su nam javile da na području Pule nemaju prigovora na dostavu uputnica već isključivo upite o početku isplate", odgovorili su nam iz pošte.
Sandra Ventola, v.d. voditeljica Područnog ureda Pula Hrvatskog zavoda za socijalni rad nam je, komentirajući ovaj slučaj s kašnjenjem pošte, rekla da je korisnicima bolje da promijene način isplate.
- Otvori se tekući račun i javi nam se broj IBAN-a. Tekući račun mora biti otvoren na ime primatelja novčane naknade, naglasila je Ventola.