Prema prijedlogu odluke, obvezna minimalna javna usluga za kućanstvo s dosadašnjih 5,38 eura (40,50 kuna) porast će na 6,20 eura (46,71 kuna) bez PDV-a, a s PDV-om na 7,75 eura za spremnik od 120 litara. Osim toga, svako pražnjenje kontejnera naplaćuje se 2,7 eura
Snimio Milivoj MIJOŠEK
Na dnevnom redu sjednice Gradskog vijeća 6. lipnja naći će se odluka o povećanju cijene odvoza smeća. Prema prijedlogu odluke, obvezna minimalna javna usluga za kućanstvo s dosadašnjih 5,38 eura (40,50 kuna) porast će na 6,20 eura (46,71 kuna) bez PDV-a, a s PDV-om na 7,75 eura za spremnik od 120 litara. Osim toga, svako pražnjenje kontejnera naplaćuje se 2,7 eura.
Izmjenama i dopunama Odluke o pružanju javne usluge sakupljanja komunalnog otpada mijenja se odredba vezana uz minimalnu učestalost pražnjenja zelenog kontejnera. Miješani otpad prazni se najmanje jednom tjedno, ali samo za korisnike koji nemaju dodijeljen spremnik za biootpad. Najmanje jednom u dva tjedna prazne se spremnici za korisnike koji imaju dodijeljen spremnik za biootpad.
U obrazloženju ove odluke iz Grada Pule stoji da je "ovakva izmjena nužna da bi se korisnike poticalo na razdvajanje biootpada od ostalog miješanog komunalnog otpada.
Za korisnika usluge razvrstanog u kategoriju korisnika koji nije kućanstvo cijene se s dosadašnjih 13,46 eura (101,40 kn) povećavaju na 14,2 eura (106,99 kn). U cijenu nije uključen PDV.
U kategoriju korisnika "koji nisu kućanstva" spadaju gospodarski subjekti, kućanstva koja se bave iznajmljivanjem, kućanstva koja se na istom obračunskom mjestu (ista adresa) bave iznajmljivanjem turističkih postelja (iznajmljivači), te kućanstva koja na istom obračunskom mjestu obavljaju djelatnost.
Na naš upit što se još mijenja ovom odlukom iz Grada su odgovorili sljedeće:
"Ovim izmjenama i dopunama određuje se i način pojedinačnog korištenja javne usluge, način korištenja zajedničkog spremnika te način određivanja udjela korisnika usluge u slučaju kad korisnici usluge koriste zajednički spremnik, a nije postignut sporazum o njihovim udjelima.
Upravo radi lakšeg reguliranja odnosa kod korisnika zajedničkog spremnika, ovim izmjenama se razrađuje postupak utvrđivanja korištenja zajedničkog spremnika, koja bi u primjeni trebala olakšati korisnicima ostvarivanje njihovih prava kod individualizacije usluge, kao i jasne upute kako to ostvariti," stoji u obrazloženju Grada Pule.