BIT ĆE PODOSTA PROMJENA

U Gradu Puli osnivaju se novi gradski odjeli. Očekuje se i imenovanje novih pročelnika

| Autor: Jasna ORLIĆ
(Snimio Dejan Štifanić)

(Snimio Dejan Štifanić)


Radi veće efikasnosti rada, Grad Pula mijenja ustrojstvo, nazive i djelokrug rada svojih upravnih tijela. Prema odluci koja će se naći pred gradskim vijećnicima 6. lipnja, mijenjaju se nazivi i djelokrug rada triju odjela i uvodi Ured gradonačelnika i Gradskog vijeća. Ukupno će i dalje postojati osam odjela, kao i dosad.

Novi će se Ured gradonačelnika i Gradskog vijeća između ostalog baviti organizacijskim, pravnim, savjetodavnim i stručno-administrativnim poslovima iz djelokruga rada gradonačelnika i njegovih radnih tijela, kao i Gradskog vijeća. Također, zadatak im je objavljivanje i izdavanje službenog glasila Grada, kao i poslovi odnosa s medijima i informiranja građana.

Dosadašnjem Odjelu za financije, gospodarstvo dodaje se i provedba ITU mehanizma. Riječ je o ulaganju u takozvano urbano područje Pula koje uključuje sve okolne općine osim Fažane. Ovi poslovi su se do sada obavljali u okviru Upravnog odjela za lokalnu samoupravu. Premještanjem u Odjelu za financije očekuje se poboljšanje financijske kontrole pripreme i provedbe projekata financiranih iz europskog fondova.

Nadalje, osniva se Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte radi poboljšanja učinkovitosti, ekonomičnosti i kvalitete rada kroz objedinjavanje poslova dosadašnjeg Upravnog odjela za lokalnu samoupravu, Upravnog odjela za prostorno planiranje i zaštitu okoliša te Upravnog odjela za komunalni sustav i upravljanje imovinom. Konkretno, ovaj će upravni odjel u bitnome obavljati poslove strateškog planiranja te koordiniranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata Grada Pule.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter