(Promo)
U petak u 21 sat ispred Arheološkog muzeja Istre, održat će se Stehlik Fashion Show 2025. – modni događaj koji svake godine spaja umjetnost i modu. Ovogodišnje izdanje naslovljeno je "Moda koja diše Istrom", okupljajući sedam istarskih dizajnera u sklopu nove inicijative "Made in Istra" i pretvarajući večer u pravu proslavu lokalne kreativnosti.
Poseban fokus bit će i na projektu Moda Magica – vizualnom iskustvu koje povezuje pejzaže Istre i modne priče, a gledatelji će imati priliku upoznati i kreativce iz Istre koji su svojim radom i vizijama sudjelovali u ovom posebnom projektu.
(Promo)
Na pisti će se, uz ostale brendove, istaknuti i O’dijelo, čija će odijela nositi poznate osobe te dodatno potvrditi snagu osobnog izraza i individualnosti.
U razgovoru s dizajnericom Anjom Stehlik, pokretačicom ove modne večeri, otkrivamo detalje modnog spektakla.
- Svake godine težimo nadmašiti sebe i pomaknuti granice modnog izraza. Ove godine sve je zaokruženo konceptom "Moda koja diše Istrom" – spojem lokalne ljepote, snažne ženske energije i autentičnog dizajna. Prvi puta okupljamo sedam istarskih dizajnera u sklopu inicijative "Made in Istra", čime revija postaje pravi hommage istarskoj kreativnosti. To su, osim mene, Martina Herak, Doris Kolić, Staša Doblanović Rendall, Ivana Tomić, Anima M. i Sascha Obradović.
Moda Magica je naš način da pokažemo da moda nije samo ono što vidite na pisti, već priča koju nosiš – emocija, pokret, miris prostora. Snimali smo na autentičnim lokacijama diljem Istre – u Puli, Rovinju, Poreču, Umagu i Kršanu – gdje smo spajali modele s pejzažima, svjetlom i osjećajem svakog mjesta. Svaka lokacija unijela je svoju energiju u kolekciju. Te snimke prikazat ćemo na video-wallu tijekom revije, stvarajući sinergiju piste i krajolika.
Budući da je ta nova kolekcija inspirirana Istrom i dolcevitom, Stehlik navodi da Dolce vita u Istri za nju znači sporost, uživanje, te prirodne ljepote i toplinu.
- To sam željela pretočiti u tkanine koje dišu, u krojeve koji prate pokret tijela i boje koje se stapaju s krajolikom. Terakota crvena – boja istarske zemlje – simbol je povezanosti s korijenima, dok su fluidni krojevi i prozračne siluete moj odgovor na suvremenu ženstvenost.
Hotel San Tommasini bio je idealna kulisa za editorijal jer utjelovljuje duh estetike, mira i ljepote življenja. Želim da se na trenutak svi isključe iz svakodnevice i upiju ljepotu – ne samo odjeće, nego prostora, glazbe, atmosfere. Da osjete Istru. Želim da svatko pronađe svoj trenutak u kojem se osjeti povezano – s prirodom, s modom, sa sobom, navodi.
(Promo)
Anja Stehlik kaže i "Moda mi nikad nije bila samo estetika, već medij. Kroz scenografiju, video-sadržaj, glazbu i odabir lokacije – u ovom slučaju Arheološki muzej Istra – stvaramo emocionalni prostor u kojem odjeća postaje dio priče. I ove godine surađujemo s umjetnicama koje će dodatno pojačati taj osjećaj, kroz performans i vizualne elemente. O’dijelo je pak priča o individualnosti i snazi osobnog izraza.
Njihova odijela odišu karakterom, a posebno su me oduševili antibride sakoi – stvoreni za žene koje žele nešto drugačije, vlastito. Brend je poseban po tome što daje slobodu izražavanja, što se idealno uklapa u koncept večeri. I činjenica da je Baby Lasagna izabrao upravo njih za svoje vjenčanje u Istri dovoljno govori o njihovoj autentičnosti, veli.
Na upit kako je birala dizajnere za inicijativu "Made in Istra", odgovara - odabrala sam dizajnere koji djeluju s autentičnom strašću, koji stvaraju iznutra, a pritom vješto balansiraju između tradicije i suvremenosti.
Cilj je bio predstaviti različite autorske rukopise – od nosive elegancije do avangardne umjetnosti – sve s istarskim potpisom. Ako tražite inspiraciju, ljepotu i energiju Istre u jednom dahu, Stehlik Fashion Show 2025. je mjesto gdje to sve možete osjetiti. Za glazbeni dio programa zadužene su Gaia Anastasia Otočan i Medea Sindik, zaključuje.