Kad su se 1998. udružili njemački div Daimler-Benz i najmanji od detroitske Velike trojke (Big Three), Chrysler, ukupni je posao bio vrijedan 36 milijardi dolara.
Chrysler nije loše poslovao, a lukrativno tržište 4x4 i SUV automobila te globalno jaka marka Jeep davali su mu značajnu tržišnu i marketinšku vrijednost. Udružili?
U stvarnosti, Nijemci su preuzeli Chrysler. Isprva je vrijednost dionica nove tvrtke DaimlerChrysler AG rasla, no već do 2003. gubici su se počeli gomilati, a samo u SAD podijeljeno je 26.000 otkaza.
Chrysler je 2006. imao gubitak od milijarde i pol dolara i njegovo je loše poslovanje počelo opasno ugrožavati financijsku stabilnost matične tvrtke iz Stuttgarta.
Daimler-Benz je 2007. prodao 80,1 posto Chryslera investicijskom fondu Cerberus Capital Management za 7,4 milijarde dolara - u 9 godina pod njemačkom je čizmom izgubljeno nevjerojatnih 80 posto vrijednosti!
Zapravo, u trenutku prodaje zbrojena je vrijednost DaimlerChryslera bila manja od vrijednosti svake od tih firmi u trenutku udruživanja!
Ime najvažnijeg automobilskog koncerna u povijesti skraćeno je u Daimler AG, čelnici u Stuttgartu su odahnuli, a kultni njemački koncern, oslobođen američkog 'balasta', brzo se preporodio. (Dino Milić Jakovlić / Autoportal)