ROVINJ

WEEKEND MEDIA FESTIVAL U ROVINJU: Od influencera i nautike do istraživačkog novinarstva

Upravo se nautika ističe kao savršen spoj sporta i turizma, koji nedvojbeno ima sve preduvjete da postane ključan dio potencijalne strategije brendiranja Hrvatske. Zaključak je to panela pod nazivom "Sportaši kao brend" na kojemu su najpoznatiji hrvatski skijaš Ivica Kostelić, trostruki europski prvak, jedriličar Ivan Kljaković Gašpić i višestruko nagrađivani hrvatski vaterpolist Dubravko Šimenc raspravljali o tome koliko sport i događanja poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Saila doprinose promociji Hrvatske u svijetu

| Autor: Marcello ROSANDA


Weekend Media Festival, događaj koji privlači i ujedinjuje sve one koji su zainteresirani za trendove i novitete u svijetu komunikacija i medija, započeo je nakon jednogodišnje pauze u velikom stilu svoje 14. izdanje u staroj Tvornici duhana u Rovinju. Domaći i strani stručnjaci iz područja komunikacija, odnosa s javnošću, marketinga i medija prokomentirali su i razmijenili ideje te uživali u predavanjima domaćih i svjetski poznatih govornika.

Ovogodišnji Weekend Media otvoren je panelom pod nazivom "Influenceri - trgovci utjecajem", pod moderatorskom palicom televizijske voditeljice Marijane Batinić. Kakav sadržaj proizvoditi i kojim kanalima najbolje prodavati otkrili su svjetski putnik Kristijan Iličić, influencerice Ella Dvornik-Pearce i Erna Saljević te TikToker Dario Marčac. Svi su se usuglasili da je u radu influencera najbitnija društvena odgovornost kroz brigu o zajednici s kojom komuniciraju i da je za uspjeh potrebno stvarati originalan sadržaj, odnosno biti autentičan s dobro promišljenim načinom dijeljenja.

Junaci našeg doba

Glavna lica panela "Junaci našeg doba - istraživački novinari" bili su poznati hrvatski novinari Ivan Pandžić (24 sata), Denis Mahmutović (24 sata), Danka Derifaj, (Potraga, RTL Hrvatska), Mato Barišić (Provjereno, Nova TV) i Drago Hedl (Telegram), koji su poznati po tome što redovito obavljaju posao koji bi trebale raditi institucije, dok je ulogu moderatora ispunio komunikacijski stručnjak i novinar Petar Štefanić.

Brendiranje država kao alat strateškog razvoja nacionalne konkurentnosti sve je prisutniji pojam u javnom diskursu, a hrvatski sportaši još od samog osamostaljenja spontano postavljaju neke od temelja prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu. Pritom se upravo nautika ističe kao savršen spoj sporta i turizma, koji nedvojbeno ima sve preduvjete da postane ključan dio potencijalne strategije brendiranja Hrvatske, a jedan od pozitivnih primjera je i jedinstveni projekt nautičke izvrsnosti ACI Sail. Zaključak je to panela pod nazivom "Sportaši kao brend" na kojemu su najpoznatiji hrvatski skijaš Ivica Kostelić, trostruki europski prvak, jedriličar Ivan Kljaković Gašpić i višestruko nagrađivani hrvatski vaterpolist Dubravko Šimenc raspravljali o tome koliko sport i događanja poput Snježne kraljice, WRC-a i ACI Saila doprinose promociji Hrvatske u svijetu.

(Snimio Dejan Štifanić)

Naziv panela o PR-u - "PR je mrtav. Živio PR!" - možda ponajbolje opisuje percepciju ili dojam javnosti kada je u pitanju struka odnosa s javnošću. Oni koji nisu vezani za odnose s javnošću mišljenja su da PR gubi svoju snagu i stratešku poziciju koju je godinama zauzimao u svijetu, dok oni koji su dublje upućeni u temu shvaćaju da je PR življi i snažniji nego ikada. "Većina nas koji se bavimo odnosima s javnošću doživljavamo i osjećamo tu renesansu kroz cijelo zadnje desetljeće", riječi su kojima je Mario Petrović, suvlasnik Millenium promocije te osnivač Edward Bernays University College, otvorio taj zanimljiv panel.

(Snimio Dejan Štifanić)

Panelisti Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Berislav Jelinić, suvlasnik, direktor i glavni urednik Nacionala, Borislav Miljanović, osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupe Represent System (Srbija), Melita Župevc, starija konzultantica, Pristop (Slovenija) te Tomislav Krasnec, dopisnik iz Bruxellesa za Večernji list, složili su se da su sve vrste oglašavanja, od native oglašavanja pa preko plasiranja informacija putem društvenih mreža, donijele PR-u ogroman zamah koji mu je omogućio da unaprijedi svoju poziciju na tržištu na način da više nije samo posrednik između medija i klijenata, već je i kreator poželjnog sadržaja, te onaj koji ga strateški pozicionira i na kraju i plasira, a napose i analizira njegove učinke.

(Snimio Dejan Štifanić)

"PR ima budućnost, ali moramo se mijenjati i prilagođavati. Digital preuzima, snimamo podcaste, radimo aplikacije, provodimo online analitiku. PR je življi nego ikad, ali moramo razmišljati kako se prilagoditi, mijenjati, iskoristiti prilike kroz marketing", izjavio je Miljanović. PR je svakako živ, samo u nekoj novoj verziji, s novim smjerom razvoja. On raste i razvija se, zaključili su sudionici.

Tek je započelo

Prvi dio programa završen je jedan-na-jedan razgovorom pod nazivom "Influencer celebrity - biti ili ne biti" uvijek zanimljivog glumca Gorana Bogdana i veterana marketinga Branimira Brkljače, koji su tražili odgovor na pitanje jesu li svi celebrityji nužno i influenceri, i obratno.

Rovinjski Weekend tek je započeo, a u nastavku programa Weekendaše očekuju i poznati njemački psihijatar Manfred Spitzer, Pete Radovich, Korado Korlević i mnogi drugi.

(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)(Snimio Dejan Štifanić)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter