RED DOT

UGLEDNA PRIZNANJA ZA BRUKETA&ŽINIĆ&GREY I STUDIO SONDU: Gosta u svakoj sobi Grand Park Hotela Rovinj čeka - polaroid fotoaparat, a "King u čašici" kreiran je u Vižinadi

| Autor: Zoran ANGELESKI


Brend dizajn rovinjskog hotela s potpisom Bruketa&Žinić&Grey oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja * Studio Sonda iz Vižinade dobitnik je nagrada 'Red Dot Award: Brands & Communication design', za novi, ove godine inauguriran Ledov proizvod 'King u čašici' te za zbornik priča "Autorske Bure", nastao u sklopu projekta Rijeka Europska Prijestolnica Kulture 2020

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj s čak četiri nagrade Red Dot, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Osvojili su ih Bruketa&Žinić&Grey za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj, nastalog u suradnji s Maistrom, te za ambalažu pjenušavog vina 'Untouched by Light', realiziranog s Radgonskim goricama. Studio Sonda iz Vižinade dobitnik je dviju nagrada 'Red Dot Award: Brands & Communication design', i to za novi Ledov proizvod 'King u čašici' te za zbornik priča "Autorske Bure", nastao u sklopu projekta Rijeka Europska Prijestolnica Kulture 2020.

Osobne bilješke gostiju

Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj s potpisom Bruketa&Žinić&Grey oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja.

Izloženi manje poznatim lokalnim pričama, posjetitelji sukreiraju vizualni identitet čuvanjem vlastitih uspomena u dnevniku putovanja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran. Motiv dnevnika se u 'Cap Aureo signature' restoranu razvija u analogni chat, koji gosti ispisuju na meniju.

Polaroid i bilježnica u svakoj sobi Maistrinog hotela - interaktivni dnevnik putovanja

Dok je iskustveni fokus na kreiranju osobnih bilješki o destinaciji, priče otisnute kroz prijelome na aplikacijama identiteta goste vode kroz manje poznate mikronarative o destinaciji. U svome prvom ciklusu, vizualni identitet dijeli impresije svojih prvih gostiju - četiriju umjetnika koji su istražili destinaciju. Njihova vizualna sjećanja pojavljuju se na različitim hotelskim aplikacijama, uokvirena na zidovima soba, u putnome dnevniku, pozivajući goste da se priključe i sukreiraju nečije buduće iskustvo Grand Park Hotela Rovinj i samoga Rovinja.

'Untouched by Light' je prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. S obzirom da izloženost vina svjetlu smanjuje kvalitetu aroma, ovo je pjenušavo vino proizvedeno u potpunoj odsutnosti svjetla. Naočale za noćno

gledanje koriste se tijekom noćne berbe, rotacije boca i pakiranja. Jednom kada izađe iz špilje u kojoj odležava, vino se štiti crnom bocom, omotanom u 100 posto reciklirajuću vakumiranu vrećicu koja dodatno blokira svjetlo i zrak.

15. Red Dot za Sondu

Studio Sonda iz Vižinade dobitnik je nagrada 'Red Dot Award: Brands & Communication design', za novi, ove godine inauguriran Ledov proizvod 'King u čašici' te za zbornik priča "Autorske Bure", nastao u sklopu projekta Rijeka Europska Prijestolnica Kulture 2020. S dvije najnovije, Studio Sonda zaokružio je brojku od ukupno 15 Red Dot nagrada.

- Ovo je naš 15. Red Dot, ali u slučaju 'King čašice' prvi put je dodijeljen za takvu vrstu proizvoda, namijenjenog širokoj potrošnji, koji je tržišno dostupan u čitavoj regiji, pa i šire. To nas osobito veseli jer dokazuje da estetika uobičajena za 'boutique' ili 'limited' rješenja, ukoliko je promišljeno implementirana i strateški planirana, može biti primjenjiva i na komercijalnijim platformama. Volimo projekte koji nas inspiriraju i ne traže konfekcijska rješenja, a ovo je dokaz da ona takva ne moraju biti čak i kada je riječ o velikim nakladama, ističu kreativni direktori Studija Sonda, Jelena Fiškuš i Sean Poropat.

Sondina 'King čašica'

S druge strane, dodaju, nagrada za 'Autorske Bure' važna im je jer buru kao ljudi s mora shvaćaju dijelom svog identiteta i jer u godini koja uslijed svega što nam se događa i metaforički predstavlja jednu veliku buru, "bar malim dijelom možemo osvjetlati situaciju u kojoj se našla naša Prijestolnica kulture 2020." I time su, kažu, još jednom dokazati koliko su nam kultura i dizajn važni kao nositelji pozitivnih vijesti i kreativnih promjena u trenutcima kada nam je to najpotrebnije.

Bura dočarana emocionalno i fizički

Nakon dugogodišnje konzumacije King sladoleda isključivo na štapiću, u 2020. prvi put na tržište dolazi kao najkremastiji sladoledni desert u pakiranju čašice. Promjena formata iziskivala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn, a kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira 'kraljevski trenutak' konzumacije 'Kinga u čašici'. Proizvod dolazi u četiri okusa; pistacija, karamela, vanilija i čokolada.

Red Dot i za 'Autorske bure' - dio projekta EPK Rijeka 2020.

U sklopu projekta Rijeka EPK, 16 autora/ica (Robert Perišić, Edo Popović, Olja Savičević Ivančević, Damir Karakaš, Bekim Sejranović, Josip Novakovich…) provelo je mjesec dana na Kvarneru i njegovim otocima, svaki/a zasebno na drugoj lokaciji, stvarajući zbirku pripovjedaka "Autorske Bure". Tamo, na moru, karakterističan vjetar bura razbija morsku vodu u najsitnije kapljice i pjena stvara tanak, maglovit sloj, takozvanu Fumareu (lat.). Dizajn zbirke stoga buru nastoji dočarati i emocionalno i fizički: tekst je otisnut na paus papiru, uzrokujući preklapanje slova, što neodoljivo podsjeća na nemir vjetra i izmaglicu vodene prašine. No, podizanjem stranice postiže se bistrina neophodna za čitanje, također vrlo karakteristična za buru, znanu i kao vjetar koji bistri um.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter