Primjetan je i ukupan porast iznosa od 17 posto u odnosu na 2018. godinu.
Podaci platforme Sensor Tower Store otkrivaju da su korisnici mobitela u protekloj godini ukupno potrošili 83.5 milijardi američkih dolara na aplikacijama te igricama za mobitele.
Primjetan je i ukupan porast iznosa od 17 posto u odnosu na 2018. godinu.
Zbroj generiran od strane korisnika iOS-a je 85 posto veći u odnosu na 29.3 milijarde dolara koliko su potrošili korisnici Google Playa u istom vremenskom periodu.
Procjenjuje se da je u obadvije kategorije samo na mobilne igrice utrošeno 61.7 milijardi američkih dolara.
Zabavne aplikacije predstavljaju najveću porciju zarade App Storea, nakon igrica, s iznosom od 3.9 milijardi dolara. Tu je također primjetan porast u odnosu na 2018. godinu koji iznosi 18.5 posto.
Korisnici Google Playa, najviše su trošili na društvene aplikacije, utrošivši ukupan iznos od gotovo 686 milijuna dolara. U ovoj je situaciji zabilježen porast od 32.4 posto u odnosnu na prethodnu godinu.
Sensor Tower zaključuje da podatci o zaradi i brojke o instalacijama prikazuju porast s kojim ulazimo i u novu godinu, a očekuje se i daljnji rast.