Kroz cijelu školsku godinu izmjenjivat će se stručnjaci iz različitih područja znanosti, umjetnosti i kulture koji su svojim životnim iskustvom i znanjem doprinijeli zajednici i društvu općenito te mogu djeci biti uzor
Prvi gost - Massimo Savić
"Autobiografije u nastavi" projekt je započet s misijom da na alternativan način kod učenika potiče kreativnost kroz osobno iskustvo umjetnika, znanstvenika, povjesničara, filozofa, književnika, sportaša, koje će djecu u konačnici pripremiti za život i izazove koje im donosi.
Prvi gost predavač na satu glazbene kulture zagrebačke jezične gimnazije Epoha bio je Massimo, jedan od najcjenjenijih i najtraženijih glazbenika ovog podneblja.
- Kada me pitate kako je prošlo moje izlaganje, ne mogu vam sada odgovoriti na to pitanje. Trebalo bi ga spremiti u jednu vremensku kapsulu, pa da za desetak godina o tome porazgovaramo. Uvjeren sam da su mnoge informacije koje sam ovdje iznio definitivno našle svoje podsvjesno mjesto kod djece i tek kasnije će se vidjeti koliko sam ih zapravo inspirirao, rekao je Massimo te dodao kako je do sada gostovao na mnogim predavanjima u školama i fakultetima gdje je uvijek pokušavao na logičan način, jezikom svakodnevnog čovjeka objasniti kako on vidi stvari iz svojeg iskustva, što se i poklapa s waldorfskom pedagogijom.
Kroz cijelu školsku godinu izmjenjivat će se stručnjaci iz različitih područja znanosti, umjetnosti i kulture koji su svojim životnim iskustvom i znanjem doprinijeli zajednici i društvu općenito te mogu djeci biti uzor. Tako će već sljedeći tjedan na satu matematike gost predavač biti mr. sc. Predrag Pale, profesor na FER-u i čovjek koji je doveo internet u Hrvatsku.
- Cilj nam je nastavu oplemeniti sa stručnjacima iz umjetnosti, kulture i znanosti kako bismo naše učenike upoznali s njihovim životnim pričama. Zašto je autobiografija važna u waldorfskoj pedagogiji i srednjoškolskom obrazovanju te na što utječe kada se s njom radi u nastavi, znaju naši nastavnici koji je koriste u radu, izjavile su Lea Brezar i Renata Brekalo, osnivačice škole EPOHA te dodale da su "Autobiografije u nastavi" velika motivacija i inspiracija koje bude emocije, motiviraju na intelektualnoj razini i snaže volju učenika.