LABIN

Udruga Alfa Albona uspješno završila Time to Move kampanju: Devet zabavnih aktivnosti koje su omogućile mladima dobivanje korisnih informacija

| Autor: Branko Biočić
Time to move kampanja

Time to move kampanja


Udruga Alfa Albona uspjela je uspješno i ove godine provesti Time to Move kampanju. O uspješnosti kampanje govore i same brojke: u čak 36 zemalja Europe kroz mjesec listopad gotovo 1.600 Eurodesk multiplikatora održalo je 850 aktivnosti. Multiplikatori u Hrvatskoj, njih 15, mogu se pohvaliti s 84 aktivnosti, što je nešto više od lanjskih 80. Alfa Albona toj je brojci pridonijela sa svojih devet aktivnosti. Sve aktivnosti dostupne su na Time to Move mapi.

Sve veći broj volontera

U ovim nesigurnim vremenima zanimljivo je izdvojiti kako su aktivnosti uživo ipak prevladavale u odnosu na one organizirane u online obliku, 610 naprema 187. Kampanja je još jednom dokazala kako je i zašto središnji događaj Eurodesk mreže. Milijuni mladih diljem Europe, kroz sudjelovanje u aktivnostima, informiralo se o mogućnostima koje im se pružaju i za studiranje, volontiranje, za stažiranje i brojne druge programe mobilnosti organiziranih u svrhu njihova osobnog i profesionalnog usavršavanja.

Pratitelji, korisnici i članovi Alfa Albone ove su godine imali prilike sudjelovati u nekoliko online i aktivnostima na otvorenom. Ove su se godine više oslonili na one aktivnosti organizirane online iz nekoliko razloga: epidemiološka situacija postajala je sve lošija te je bilo riskantno krenuti u organizaciju bilo kakvih aktivnosti na otvorenom, a koje okupljaju veći broj ljudi; međunarodne volontere koji im svake godine pomažu u realizaciji aktivnosti ugostili su tek u drugoj polovici listopada, a i online aktivnosti bile su dostupne i izvan granica Labina svim mladim ljudima koji se žele informirati o mogućnostima koje im pružaju programi mobilnosti i dugo nakon što kampanja završi.

Aktivnosti labinske udruge na otvorenom u listopadu bile su različite: 21. listopada Balloon surprise gdje su se poslužili metodom gerila marketinga te po gradu simbolično postavili 31 balon (31 godina Eurodeska). U svaki od balona sakrili su papirić s uputama, napuhali ih i na njih napisali „Probuši me!“. U uputama se nalazila adresa Udruge, a koju svi zainteresirani na temu prilika za mlade mogli posjetiti te pritom osvojiti nagradu koju su prethodno pripremili njihovi međunarodni volonteri.

Maskota Flavio u ulozi reportera

Od 25. do 28. listopada održana je aktivnost Time to Read u antikvarijatu udruge Krilo Labina. U prijepodnevnim satima družili su se s kupcima u antikvarijatu, svaki kupac imao je priliku osvojiti vrijedne nagrade. Dana 26. listopada Community Business udružili su snage s mjesnim odborom Rabac i pomogli im u čišćenju okućnice buduće "male knjižnice".

Online aktivnosti bile su "Flavio the Reporter" gdje se njihova maskota i ambasador Time to Move kampanje, ribica Flavio, ove godine okušao u ulozi reportera. Naime, na svojim putovanjima upoznaje osobe koje rade s mladima, a koji redovito ostaju u sjeni budući da su svjetla reflektora uvijek usmjerena na mlade. Na svom Instagram profilu, Flavio je odlučio predstaviti nekoliko osoba koje rade s mladima iz raznih zemalja Europe te dati "5 minuta slave" tim ljudima.

U proljeće ove godine u Labinu su boravile četiri volonterke iz Poljske, Agata, Asia, Anna i Iga koje su u slobodno vrijeme istraživale Istru i ostale dijelove Hrvatske. Svoju su avanturu opisale kroz nekoliko članaka kao savjetnik za stopiranje Hrvatskom. Na Youtube kanalu udruge objavljena je aktivnost Time to chat u sklopu koje su objavljena tri podcasta koja su snimili njihovi volonteri. Ideja je potekla od serije „Sex education“ i činjenice kako se mladi ljudi u današnje vrijeme suočavaju s brojnim problemima, a nerijetko se ne znaju s njima nositi. Upravo je serija poslužila kao plodno tlo za razgovor o škakljivim temama kao što su zlostavljanje, terapija, osamljenost...

Aktivnost "Wor(l)d diversity" govori o tome kako smo i sami ponekad svjedoci kako bez problema razumijemo osobe drugog govornog područja, dok se sa onim sličnim našemu teško sporazumijevamo. Organiziran je i kviz na Instagram priči "Guess me if you can". Trebalo je na temelju jedne fotografije pogoditi o kojoj je zemlji riječ. U sklopu medijske aktivnosti predstavnici Alfe Albone su gostovali u radio emisiji "Putevima srca".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter







Vremenska prognoza

Podaci preuzeti sa: www.yr.no


Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of