Ovogodišnja ekipa izabranih influencera ima ukupno 29 milijuna prijatelja na društvenim mrežama, a uz prijatelje prijatelja i tako redom, potencijalni im je doseg do 389 milijuna ljudi
Od sljedećeg tjedna do sredine lipnja u Istri će boraviti novih 16 influencera, moćnih turističkih promotora u digitalnom svijetu. U sklopu petog izdanja svog marketinškog projekta Share Istria ugostit će ih djelatnici Turističke zajednice Istarske županije i provesti kroz najzanimljivije atrakcije na Poluotoku. Od međunarodno poznatih influencera koje na društvenim mrežama prate milijuni ljudi diljem svijeta očekuje se da svojim fotoputopisima Istru stave u fokus i na radar najznačajnijih svjetskih medija, da postane važna vijest na raznim digitalnim kanalima.
"Razmaženi" influenceri
- Gotovo pola tima TZ-a Istre već je pet mjeseci uključeno u kreiranje projekta, a najvažniji je proces pridobivanje najboljih influencera. Oni koje mi dovodimo u Istru su "razmaženi", na stolu imaju na desetine ponuda najboljih svjetskih destinacija, od metropola, egzotičnih i ekstravagantnih regija, sve do avanturističkih pa i destinacija riskantnih po život. Imaju na raspolaganju najbolje butlere, vodiče, sveučilišne profesore, trenere, znanstvenike, a kada pričamo o uslugama i servisima, samo je nebo granica, kaže direktor istarskog TZ-a Denis Ivošević.
Ovogodišnja ekipa izabranih influencera ima ukupno 29 milijuna prijatelja na društvenim mrežama, a uz prijatelje prijatelja i tako redom, potencijalni im je doseg do 389 milijuna ljudi. Da bi takve "kapitalce" doveli u Istru, pojašnjava Ivošević, treba se staviti u njihovu kožu, njihov način života te odabrati nekoliko ključnih doživljaja i servirati im to kao izazov, tipa "uzmi ili ostavi", da imaju kratak rok za razmišljanje i tako ih voditi do brze odluke da pristanu doći u Istru.
Mnogi se pitaju isplati li se toliki posao, toliko ”titranja”, zar nije jednostavnije ugovoriti novinarske ekipe, dočekati ih, isporučiti im program i to je to. „I jedan i drugi segment su izuzetno bitni, a na pitanje isplati li se, rekao bih, itekako se isplati. Prošlogodišnji rezultati jasno pokazuju da je projekt Share Istria najznačajnija destinacijska kampanja Istre. U nepunih 50 dana 26 influencera isproduciralo je doseg od 389 milijuna ljudi te interakciju s gotovo četiri milijuna ljudi za vrijeme trajanja kampanje“, kaže Ivošević.
Ove godine kampanja je skraćena na pet tjedana. U TZ-u Istre kažu da im je teško organizirati kontinuirano praćenje grupe različitih ljudi s različitim interesima od ranog doručka pa sve dok ih doslovce ne stave u krevet. Zato su se opredijelili za jače igrače i kraće boravke.